Hazır giyim perakendeciliği yapan mağazalarda görselliğe dayalı sergileme etkinlikleri : Eskişehir ilinde bir araştırma
Özet
Hazır giyim perakendeciliği yapan mağazalar sergileme konusunda bazı sorunlarla karşılaşabilmektedirler. Bu nedenle, sergilemede başarılı olmanın çeşitli yollarını aramaktadırlar. Bu noktada görselliğin önemi ön plana çıkmaktadır. Görsellik, müşterilerin dikkatini çekmek üzere tasarlanan sergilerin temel özelliğidir. Tezin ilk bölümünde, sergileme kavramı kısaca açıklanmış ve daha sonra da hazır giyim perakendeciliği yapan mağazalarda görselliğe dayalı sergileme konusu detaylı bir şekilde ele alınmıştır. İkinci bölümde tezin teorik kısmını sınamak amacıyla, Eskişehir ili merkezindeki hazır giyim perakendeciliği yapan mağazalar üzerinde nitel bir araştırma gerçekleştirilmiştir. Bu araştırmanın sonuçları, mağaza yöneticileri ve görsel sergileme konusunda nicel araştırma yapmayı düşünen akademisyenler açısından yararlı olacaktır. Sergilemede görselliğin yararları her zaman dikkate alınmalıdır.
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [799]