Yazar "Karademirlidağ, İdil" için listeleme
-
Halkla ilişkilerde stratejik konu yönetiminde jenerik ilaç konusunun incelenmesi
Karademirlidağ, İdil (Anadolu Üniversitesi, 2005)Konu yönetimi; bir kurum veya çıkar gruplarını olasılıkla etkileyecek ortaya çıkabilecek eğilimlerle ilgili olan noktalar veya sorunlara yönelik uygun eylemi alan ve bunu tahmin eden bir yönetim sürecidir. Konu yönetimi ... -
Halkla ilişkilerin kriz yönetimi açısından işlevleri ve planlama süreci
Karademirlidağ, İdil (Anadolu Üniversitesi, 1999)Günümüz yüksek rekabet koşullarında varlığını kabul ettirmek bir işletme için oldukça zordur. Daha da zor olan köklü işletmelerin oluşturdukları varlıklarını koruyabilmeleridir. Beklenmedik bir zamanda meydana gelen kriz, ... -
Marka Yapılandırma Aracı Olarak Halkla İlişkilerin Gücü
Karademirlidağ, İdil (Anadolu Üniversitesi, 2005)Halkla ilişkilerin marka yaratmaktaki gücü diğer pazarlama disiplinleri ve reklam gibi dikkat çekici bulunmamıştır. Ama gelişen teknolojiyle birlikte ürünler arasında pek de belirgin farklar kalmamıştır. Buna paralel olarak. ... -
Turkish PR Agencies' Point of View About Corporate Reputation
Yılmaz, Ayhan R.; Karademirlidağ, İdil (2007)Kurumsal itibar kurumun bütün sosyal paydaşlarının sahip olduğu kuruma yönelik takdirlerinin toplamıdır ve elde edilmesi güç bir kurumsal değerdir. Kurumsal itibarın elde edilmesinin zorluğunu yanında kurumsal itibarı ...