Yazar "Yüzer, T. Volkan" için listeleme
-
Açık ve uzaktan öğrenmede kurum bağlılığı açısından sosyal ağ kullanımının incelenmesi
Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-7827-2300; 0000-0002-8316-6115; Sösuncu, Fırat; Yüzer, T. Volkan (Anadolu Üniversitesi, 2024)Bu araştırma, açık ve uzaktan öğrenme kurumlarının, kurum bağlılığı açısından sosyal ağlarda öğrenenlerle ne tür etkileşim ve iletişim kurmalarını değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Belirlenen amaç doğrultusunda, Etkileşim ... -
Açık ve uzaktan öğrenmede öğretim elemanlarına yönelik çevrimiçi destek sistemi tasarımı
Okur, Muhammet Recep (Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırmanın temel amacı, uzaktan eğitimde öğretim elemanlarına yönelik çevrimiçi bir destek sisteminin tasarımının nasıl olacağını ortaya çıkarmaktır. Araştırmada öğrenme kuramı olarak Andragoji, iletişim kuramı olarak ... -
Etkileşimli filmlerin yapım süreçleri
Yüzer, T. Volkan (Anadolu Üniversitesi, 1997)ÖZET: 1970'li yıllardan sonra gelişen bilgisayar teknolojisi ile birlikte sinema ve televizyon alanlarında yeni gelişmeler yaşanmaya başlamıştır. Televizyon alanında bilgisayar teknolojisinin yardımıyla etkileşimli televizyon ... -
Etkileşimli televizyonda eğitim/öğretim amaçlı program hazırlama -açıköğretim için model önerileri-
Yüzer, T. Volkan (Anadolu Üniversitesi, 2001)Yirminci yüzyılın son çeyreğinde televizyon ile ilgili olan gelişmelerden biri de etkileşimli televizyon çalışmalarıdır. Bu televizyon anlayışında televizyon izleyicileri, televizyondaki sunumları (programları veya filmleri) ... -
From the editor
Anadolu Üniversitesi; Yüzer, T. Volkan (Anadolu Üniversitesi, 2021)Dear TOJDE Readers, Welcome to Volume 22 Issue 2 of TOJDE. There are 16 articles in the April 2021 issue of TOJDE. 43 authors from 7 different countries contributed to the issue. These countries are Indonesia, Iran, Jordan, ... -
Internet ortamında yabancı dil eğitimi
Aydemir, Mesut (Anadolu Üniversitesi, 2009)Bu araştırma, Internet ortamında yabancı dil eğitimi ile ilgili uzaktan eğitim ve yabancı dil eğitimi uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan nitel bir durum çalışmasıdır. Araştırmada iletişim kuramlarından İletişim ... -
IPTV'de uzaktan eğitim amaçlı sosyal ağ oluşturma
Dargut, Tülay (Anadolu Üniversitesi, 2013)Bu araştırma, IPTV ortamında uzaktan eğitim amaçlı sosyal ağ oluşturulmasına ilişkin IPTV uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan nitel bir durum çalışmasıdır. Araştırma Sosyal Ağ Kuramı ve Karar Verme Yaklaşımı temel ... -
İçerik üreten öğrenenlerin özelliklerinin değerlendirilmesi
Kılınç, Hakan (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu araştırma, yeni nesil öğrenenler olarak da adlandırılabilecek olan içerik üreten öğrenenlerin öğrenme süreçlerinde doğru ve güncel bilgilerden oluşan içerikleri üretebilmesi için hangi özellik ve sorumluluklara sahip ... -
Programlama öğreniminde soru-yanıt web sitelerinin kullanım durumu : Stack Overflow örneği
Yüzer, T. Volkan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; Pamukçu, Cavidan Bilge (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Yeni nesil Web 2.0 platformları, işbirlikli, sosyal ya da profesyonel ağ niteliğindeki araçlardır. Bu araçların ortak niteliği, kullanıcılarının içerik oluşturma rolünü üstlenmiş olmalarıdır. Soru-yanıt Web siteleri, son ... -
Televizyonun Ortaya Çıkışını Etkileyen Gelişmeler
Yüzer, T. Volkan (Anadolu Üniversitesi, 2002)Yirminci yüzyılın önemli buluşlarından biri televizyondur. Bu yüzyılla birlikte televizyon, dünya çevresinde, insanların büyük çoğunluğunun günlük yaşantılarının bir parçası haline gelmiştir. Yapılan araştırmada, bu önemli ... -
Uzaktan eğitimde IPTV'nin kullanılabilirliğine ilişkin bir Delphi çalışması
Topa Çiftçi, Gaye (Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu araştırma, 21. Yüzyılın teknolojisi olarak adlandırılan IPTV’nin uzaktan eğitimde kullanılabilirliği ile ilgili uzaktan eğitim ve IPTV uzmanlarının görüşünü alarak öngörü oluşturmayı amaçlayan nitel yapılandırılmış bir ... -
Uzaktan öğrenme amaçlı bilgisayar oyunlarının kullanılabilirliği
Güneş, Taha (Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu araştırma, uzaktan öğrenme amaçlı bilgisayar oyunlarının kullanılabilirliğine ilişkin eğitsel bilgisayar oyunları uzmanlarının görüşlerini almayı amaçlayan nitel bir durum çalışmasıdır. Araştırma Dijital Oyun Tabanlı ...