Konu "Fuarlar -- Türkiye" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Fuarcılık çalışmalarının tanıtım açısından işlevi 57. İzmir Enternasyonal Fuarında bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1989)Bu araştırmada tanıtımın bir işlevi olarak fuar çalışmaları incelenmeye çalışılmış ve 57. İzmir Enternasyonal Fuarı'nda fuar çalışmalarına ilişkin bir uygulama yapılmıştır. Araştırmada dört bölüm yer almaktadır. Birinci ... -
Pazarlama faaliyetleri içinde fuarlar-endüstri kuruluşlarının fuarlara yönelik tutumları ve madencilik sektöründe uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2009)Küreselleşme, gelisen teknoloji ve iletişim alanındaki ilerlemeler rekabeti arttırmakta ve ülkeleri birbirine yaklaştırmaktadır. İsletmeler büyümek ve gelişmek adına pazarlama faaliyetlerine ağırlık vermek zorundadırlar. ... -
Yerel halkın İzmir Enternasyonal Fuarı'nın etkilerine yönelik algıları
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Etkinlikler, bölgesel, ulusal ve uluslararası alanda turizm rekabeti içinde bulunan destinasyonlar için önemli bir çekicilik unsurudur. İstihdam yaratması, yerel ekonomiyi canlandırması, turizm sezonunu uzatması gibi ...