Browsing by Author "Akan, Şahap"
Now showing items 1-4 of 4
-
Havaalanlarında Hizmet Kalitesinin Entropi ve Topsıs Yöntemleri İle Değerlendirilmesi: Avrupa’nın En Yoğun Havaalanları Üzerine Bir Uygulama
Akan, Şahap; Bakır, Mahmut (2018)Günümüzün değişen rekabet koşulları altında havaalanlarının daha fazla yolcuya ve havayolu işletmesine hizmet vererek rekabetçi üstünlük sağlamalarında hizmet kalitesi kilit bir unsur haline gelmiştir. Havaalanı hizmet ... -
Havayolu işletmelerinin hizmet sunumlarında kabin görevlilerinin çekiciliğinin algılanan hizmet kalitesi üzerindeki rolünün nöropazarlama teknikleri ile belirlenmesine yönelik bir araştırma
Akan, Şahap (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)1978 yılındaki serbestleşmeden günümüze gelene kadar artan rekabetle birlikte havayolu işletmeleri rekabetçi üstünlük sağlamak için birtakım araçlar kullanmıştır. Bu araçlardan biri olan hizmet kalitesi, karlılığın ... -
Havayolu marka kişiliği algısının yüzyüze görüşme ve nöropazarlama yöntemlerinden EEG ile karşılaştırılması : bir uygulama
Akan, Şahap (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüze kadar döngüsel bir gelişim gösteren pazarlama anlayışı, zaman içerisinde geçirdiği değişiklikler ile ürün odaklı yaklaşımdan (pazarlama 1.0 ), akıl ve duygusal açıdan insanı anlamaya çalışan değer odaklı (pazarlama ... -
A meta-analysis of the impact of perceived value on customer satisfaction in air transportation
Akan, Şahap (Anadolu Üniversitesi, 2025)This study aims to synthesize the findings of research in the air transportation industry that examines the relationship between perceived value and customer satisfaction through meta-analysis. It also intends to determine ...