Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
The effects of ARCS motivational model on student motivation to learn English
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, ARCS motivasyon modelinin (Keller, 2010) yabancı dil olarak İngilizce öğrenen öğrencilerin motivasyonu üzerindeki etkilerini araştırmak ve ders içinde öğrencileri motive eden etkinlik ve öğretmen davranışını ...
The effect of extensive reading on the development of reading and writing skills of English preparatory class students
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bir dilin etkili şekilde kendi ana bağlamında öğrenildiği, ikinci yararlı yöntem olarak ise o dilde kapsamlı okumanın dil becerilerini geliştirdiği düşünülmektedir. Kapsamlı okuma bir dili öğrenme sürecini destekleyici bir ...
The factors affecting teacher efficacy perceptions of pre-service English language teachers
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Öğretmen yeterliğinin sadece öğretmenlik uygulamasını değil aynı zamanda öğrenci performanslarını da etkileyen önemli yapılardan biri olduğu düşünülmektedir. Ayrıca öğretmen yeterliğinin, oluşum sürecinde, başka bir deyişle, ...
Employment of stance adverbials as hedges and boosters in argumentative essays of native American and nonnative Turkish university students
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Söylem çözümlemesinin dil kullanımını anlamadaki anahtar araç olması yönündeki gelişmeler, yazmadaki etkileşimin önemi fikrini ön plana çıkarmaktadır. Dolayısıyla üst söylem, yazarın metni oluştururken yaşadığı farkındalık ...
Online support application for oral communication skills course : a case study
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı birinci sınıf İngilizce Öğretmenliği öğrencilerinin Sözlü İletişim Becerileri II dersinde kullanılmak üzere hazırlanan asenkron konuşma ve dinleme etkinliklerinden oluşan bir çevrimiçi destek uygulamasını ...
The effewct of modeling on the planning process: a study on reading plans of prospective English language teachers = Modellemenin planlama sürecine etkisi: İngilizce öğretmeni adaylarının okuma dersi planları üzerine bir çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Ders planı hazırlamak sadece öğretmenlikte değil öğretmen yetiştirme sürecinde de önemli bir rol oynamaktadır. Fakat, ders planı hazırlamak yeni öğretmenler ve özellikle de öğretmen adayları için sancılı bir süreçtir. ...
The relationship between preservice English teachers domain specific beliefs about writing and writing performance: a sample study = İngilizce öğretmen adaylarının yazmaya ilişkin alana özgü inançları ile yazma performansı arasındaki ilişki: örnek çalışma
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Yabancı dilde yazma, yükseköğrenime henüz dahil olmamış öğrenciler, üniversite öğrencileri, iş hayatının üyesi olan bireyler dahil olmak üzere, nüfusun çeşitli katmanları için gerekli bir yeti haline gelmiştir. Bu gerçek, ...