Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Pazarlama bilgi sisteminde sipariş alma ve satış işlemleri ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Bu çalışma, işletmelerdeki pazarlama faaliyetlerinin bir bölümünü oluşturan sipariş alma ve satış işlemlerini sistem yaklaşımıyla incelemek amacıyla yapılmıştır. Birinci bmlümün birinci kısmında, yönetim bilgi sistemi genel ...
Bankalarda hizmet pazarlaması ve temel pazarlama sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1986)
Bu çalışma, ticari bankalarda hizmet pazarlaması özellikle de kredi pazarlamasını analiz etmek, Türk ticari bankalarının hizmet pazarlamasında karşılaştıkları sorunları ortaya çıkarmak amacıyla da bankaların pazarlama ...
Turizmde tanıtım kampanyaları : TÜTAV örneği
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Turizm son yıllarda Türkiye için önemi gittikçe artan bir olay ve faaliyet dalıdır. Ekonomik gelişme süreci içinde olan Türkiye'de her alanda görülen çok yönlü gelişme ve değişmelere paralel olarak turizm olayı da ...
Basın işletmelerinde dağıtım kanalları ve Türkiye'deki durum
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Basın işletmeleri, toplumsal iletişimin sağlanmasında önemli bir işlevi yerine getirirler. Çalışmanın amacı, basın işletmelerinde dağıtım kanallarını incelemek ve Türk Basın Sektöründe dağıtım kanallarının yapısını ortaya ...
Otel işletmelerinde halkla ilişkiler ve reklamcılık
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Otelcilik endüstrisi, yeryüzündeki en eski endüstrilerden biridir. Yalnız, ilk safhayı endüstri olarak değil de, hancılık olarak düşünebiliriz. Otelcilik zamanla gelişerek, bugün pek çok ülkenin temel gelir kaynağı haline ...
Yeni mamul tutundurma stratejisi Petlas uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Bu araştırmada tutundurma stratejisini: . Tutundurma stratejisini etkileyen değişkenlerin analizi . Tutundurma hedeflerinin belirlenmesi . Tutundurma araçlarının görevlendirilmesi . Faaliyetlerin bütünleştirilmesi ve ...
Tarımsal ürünlerin pazarlamasında soğuk depo işletmelerinin rolü ve Marmara Bölgesindeki uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Soğuk tekniği kullanımının fiziksel dağıtımdaki yeri ile ekonomiye olan katkı ve önemini ortaya koymayı amaçlayan çalışmamız üç bölümden oluşmaktdır. Birinci bölümde, depo ve depolama ile ilgili bazı önemli kavramlar dar ...
Lületaşı imalathanelerinin iç ve dış pazarlama sorunları
(Anadolu Üniversitesi, 1985)
Lületaşı imalathanelerinin ürettikleri mamulleri yurt içinde ve dışında pazarlarken karşılaştıkları sorunlar incelenecektir. Birinci bölümde üretiminin genel bir tanıtımı yapılmakta ve lületaşı mamulleri üretimin genel ...