Search
Now showing items 1-3 of 3
Yeni mamul tutundurma stratejisi Petlas uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1987)
Bu araştırmada tutundurma stratejisini: . Tutundurma stratejisini etkileyen değişkenlerin analizi . Tutundurma hedeflerinin belirlenmesi . Tutundurma araçlarının görevlendirilmesi . Faaliyetlerin bütünleştirilmesi ve ...
Trafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyaları
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Bu çalışmada trafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyaları ve bunların etkileri incelenmiştir. İlk önce konuyla ilgili terimler açıklanmış, sürücü davranışlarını açıklayan teorilere yer ...
A field study of the effect of humor in print advertising on diffusion of the advertising message
(Marquette University, 1990)
A field experiment was used to measure the effect of humor in print advertising on diffusion of the ad message. Three versions of the same advertising message were created. Two of the advertisements differed in terms of ...