Search
Now showing items 1-10 of 3289
İnternetle değişen ticaret ve rekabet : mikro işletmelerin dijital medya kullanımları
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Literatürde KOBİ’lerin iletişim faaliyetleri için internet ve dijital medya kullanımları üzerine çeşitli araştırmalar gerçekleştirildiği görülmektedir. KOBİ kategorisi içinde en küçük ölçekli işletmeler olarak tanımlanan ...
Reklam etkililiği açısından geleneksel ve yeni medyadaki teklamların X, Y, ve Z kuşakları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, tüketicilerin yaşam biçimini büyük oranda şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar, düşünceler ve ...
Kamu kuruluşlarında sosyal medya kullanımının kurumsal imaj açısından rolü : Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Kurumsal imaj, kişilerin kurumlar hakkındaki çeşitli deneyimleri, duyumları ve izlenimleri sonucunda zihinlerinde oluşan görüntüdür. Gün geçtikçe artan rekabet ortamında, kuruluşların olumlu bir imaja sahip olmasının onlara ...
Sosyal medyadakı kültürel kimliklerin dönüşümü odaklı blogger anne kimliklerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın konusu, sosyal medyadaki kültürel dönüşüm odaklı 'blogger anne' kimliklerinin incelenmesidir. Bu konu çerçevesinde anne kimliği ile blog ortamında bulunan ve kendini 'blogger anne' olarak tanımlayan 8 ...
İletişim fakülteleri öğretim üyelerinin ve öğrencilerinin sayısal vatandaşlık özyeterliklerine ilişkin algılarının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Sayısal teknolojilerin, özellikle internet teknolojisinin, bilgi devrimi sonrasında toplumsal tabana oldukça hızlı bir biçimde yayılması ve çevrimiçi yaşantının bireylerin günlük yaşamının vazgeçilmez bir parçası haline ...
Sosyal medyanın üniversite öğrencilerinin siyasal katılım davranışlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Siyaset, en geniş anlamda, insanların hayatlarını düzenleyen genel kuralları yapmak, korumak ve değiştirmek için gerçekleştirdikleri etkinliklerdir. Siyaset kaçınılmaz bir unsur olduğundan bireyin siyasete katılması da bu ...
Huzurevinde kalan yaşlı bireylerin iletişim ihtiyaçlarının karşılanmasında huzurevi çalışanlarının rolü : Eskişehir'de bir huzurevi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Yaşlanma, gelişme, büyüme ya da eskime; doğada canlı olmanın kaçınılmaz birer sonuçlarıdır. İnsanoğlu varoluşunun ilk zamanlarından beri ölümsüzlüğün peşinde koşmuş, henüz başarılı olamasa da denemeye devam etmiştir. İnsanın ...
Yeni medya sanatı olarak glitch ve görsel iletişim yansıması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı yeni medya sanatı olarak glitchin görsel iletişim yansımasını araştırmaktır. Yeni medya, 20. yüzyılın sonlarında iletişim ve yayıncılık alanında gerçekleşen ilerlemenin bireylere ve kitlelere ulaşan, ...
Dijital uzamda yaşamak : Twitter'da gündelik hayat
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Basit ama basit olduğu kadar da açıklanması güç olan gündelik hayat, makinaların ve elektriğin ortaya çıkışıyla birlikte modernizmle de bağlantılı olarak farklılaşmış, zaman ve uzam nitelikleri ve bölümlenmeleri değişikliğe ...
Üniversite öğrencisi sosyal medya kullanıcılarının mahremiyet algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Mahremiyet kavramı, insanlığın topluluk hâlinde yaşamaya başladığı günden itibaren konuşulan ve tartışılan bir konudur. Tarihsel süreç boyunca kültüre ve zamana göre bağlamı değişen mahremiyet kavramı, günümüzde gerçek ...