Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBıçakçı, İlker
dc.date.accessioned2015-02-10T08:40:49Z
dc.date.available2015-02-10T08:40:49Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1142
dc.description.abstractÇalışmada küresel hale gelen dev bir ekonomik gücün, kitle iletişim araçlarını, bireyleri ve toplumları istediği biçimde yönlendirebildiği aktarılmaktadır. Böylesi karmaşık bir yapı içerisinde birey tüketici kimliği ile vardır ve bu kimliğin sınırlarının da kesin olarak çizildiğini savunan araştırmacıya göre tüketici yarını düşünmeden tüketen, dünya kaynaklarını ve kendi kişisel birikimlerini harcayan kişidir. Gerek geleneksel iletişim araçları gerekse yeni reklam medyaları da birey-tüketicinin bu “görevi” yerine getirmesine yardımcı olma amacını taşımaktadırlar.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKüresel İletişimen_US
dc.subjectTüketici Davranışıen_US
dc.subjectKültürel Boyutlarıen_US
dc.titleKüresel İletişimde Tüketici Davranışının Kültürel Boyutlarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster