Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKarademirlidağ, İdil
dc.date.accessioned2015-02-13T14:57:54Z
dc.date.available2015-02-13T14:57:54Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1312
dc.description.abstractHalkla ilişkilerin marka yaratmaktaki gücü diğer pazarlama disiplinleri ve reklam gibi dikkat çekici bulunmamıştır. Ama gelişen teknolojiyle birlikte ürünler arasında pek de belirgin farklar kalmamıştır. Buna paralel olarak. Tüketiciler daha bilinçli ve daha fazla sorgulayan konumdadır. Bu günün tüketicileri değerleri, vizyonu ve yaptıklarıyla kendi hayat görüşlerini destekleyen markaları tercih etmekteler. Etik değerlere önem veren, çevreyi koruyan, daha iyi bir dünya için içtenlikle çabalayan firmalar, ancak tüketicilerin tercih ettiği markaların sahipleri olacaktır. Bu gün halkla ilişkiler uzmanları marka yönetiminde kendi seçmenlerinin ihtiyaçlarını karşılayabilmek için daha hedefe yönelik, interaktif bir iletişimi kullanmalıdır. Tüketiciler bu gün ticaretin uygulanmasında temel olan saygı ve güven çerçevesinde diyalog ve fikir birliği yaralan firmaları ödüllendirecektir. Bu çalışmada halkla ilişkilerin marka yaratmadaki yükselen değeri özellikle İlaç Endüstrisi açısından incelenecektir. Markaların hakkında başkalarının ne söylediği, onların kendileri hakkında söylediklerinden, çok daha etkilidir.en_US
dc.description.abstractThe strength of the public relations in creating the brands isn't given enough attention like the other marketing disciplines and advertising, but it becomes impossible to find distinctive differences between similar products with the developing technology. Besides, consumers begin to get more conscious and suspicious. Today consumers prefer the brands that support their view of life with the brand traits, such as values, visions and activities. The firms that pay attention to the ethical values, protect the environment and struggle truly for a better world, will become the owner of the brands that the consumer prefer. Today, in brand management, public relations specialists use a more target oriented and interactive communication for meeting the needs of their constituents. Consumers will reward the firms that create dialogue and agreement in the frame of respect and trust for the business. In this study the rising value of the public relations in creating brands will be examined from the point view of pharmaceutical industry. What the others say about the brand is more important than what the brands talk about themselves.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectKurumsal Markaen_US
dc.subjectMarka İlginçliğien_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectCorporate Branden_US
dc.subjectBrand Involvementen_US
dc.titleMarka Yapılandırma Aracı Olarak Halkla İlişkilerin Gücüen_US
dc.title.alternativeThe Strengt of the Public Relations as a Tool of Brandingen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster