Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Lise Öğrencilerinin Uluslararası Bakalorya Diploma Programını Tercih Etme/Etmeme Nedenleri
(2014)
Bir devlet lisesi olan İstanbul Prof. Dr. Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi'nde öğrencilerin Uluslararası Bakalorya Diploma Programı'nı tercih etme ve etmeme nedenlerini belirlemeyi amaçlayan bu araştırma nitel araştırma ...
Demokrasi eğitimi ve okul meclisleri projesi uygulamalarının ve kazanımlarının değerlendirilmesi
(2013)
Günümüzde daha çok bir yaşam biçimi olarak tanımlanan demokrasi kavramı, 2004-2005 öğretim yılından itibaren “Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesi” uygulamalarıyla tüm ilköğretim ve ortaöğretim okullarında yalnızca ...
Edmonds öğrenme stilleri belirleme ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması
(Ankara University, 2017)
Bu araştırmanın amacı, Reinert (1976) tarafından geliştirilen Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanarak geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılmasıdır. Tarama modeli kullanılarak gerçekleştirilen ...
Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
(2017)
Bu araştırmanın amacı, Reinert (1976) tarafından geliştirilen Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçe'ye uyarlanarak geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılmasıdır. Tarama modeli kullanılarak gerçekleştirilen ...
Graduate Education in Teachers' Professional Development: Curriculum and Instruction Doctoral Program
(Çukurova University, 2018)
The aim of this study is to reveal the contributions of the doctoral education in Curriculum and Instruction (CI) field to teachers' professional development. In the scope of this aim, basic qualitative research design was ...
Graduate Education in Teachers’ Professional Development: Curriculum and Instruction Doctoral Program
(2018)
The aim of this study is to reveal the contributions of the doctoral education in Curriculum and Instruction (CI) field to teachers’ professional development. In the scope of this aim, basic qualitative research design was ...
Teacher Candidates' Learning Styles and Critical Thinking Disposition
(2007)
Bu araştırmanın genel amacı, öğretmen adaylarının sahip oldukları öğrenme stilleri ile eleştirel düşünme eğilimlerini çeşitli değişkenlere göre değerlendirmektir. Araştırma, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesinde öğrenim ...
Effect of Inquiry-based Learning Approach on Student Resistance in a Science and Technology Course
(EDAM, 2014)
The aim of this study was to identify the resistance behaviors of 7th grade students exhibited during their Science and Technology course teaching-learning processes, and to remove the identified resistance behaviors through ...
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
(2008)
Bilgi toplumu, hazır bilgileri sorgusuz kabullenen bireyler yetiştirmek yerine, neyi, niçin ve nasıl öğrenmesi gerektiğini bilen, öğrendiği bilgileri kullanan, geliştiren ve yeni bilgi üreten bireylerin yetiştirilmesini ...
Information Literacy: Learning To Learn and Teacher Training
(2008)
Son yıllarda, çağdaş toplumdaki bireylerin sahip olması gereken önemli özelliklerden birisi de bilgi okuryazarlığıdır. Bilgi okuryazarlığı, bilgiyi etkili biçimde yönetebilme becerisidir. Bu becerinin içerisinde, her türlü ...