Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBalaban, Jale
dc.contributor.authorSelvi, Kıymet
dc.date.accessioned2015-02-18T11:51:20Z
dc.date.available2015-02-18T11:51:20Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1445
dc.description.abstractBu araştırmada Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde uygulanmakta olan kredili sistemin öğrenci ve öğretim elemanı görüşleriyle değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Kredili sistem uygulamasını değerlendirme amacıyla 28 maddelik Likert tipi bir anket geliştirilmiştir. Geliştirilen anket, öğretim elemanları ve öğrencilere uygulanarak kredili sistem hakkındaki görüşleri alınmıştır. Araştırma sonucunda, öğrenciler ve öğretim elemanları programda yer alan seçimlik dersleri yetersiz bulmuşlardır. Öğretim elemanları, zorunlu derslerin yeterliliği, öğrencilere yeterince sorumluluk verilmesi, öğretim elemanlarının sorumluluklarını yerine getirmesi ve öğretim sürecinin değerlendirilmesi ile ilgili olumlu görüş belirtirken, öğrenciler bunların hepsiyle ilgili olumsuz görüş belirtmişlerdir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAnadolu Üniversitesien_US
dc.subjectİletişim Bilimlerien_US
dc.subjectKredili Sistemin Öğrencien_US
dc.subjectÖğretim Elemanıen_US
dc.subjectGörüşleriyle Değerlendirilmesien_US
dc.titleAnadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde Uygulanmakta Olan Kredili Sistemin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleriyle Değerlendirilmesien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster