Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
İlkokul Öğrencilerinin Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretici Destekli Bir Model (İÖDKKÖM) Önerisi
(2016)
Bu araştırmada ilkokul 1.-4.sınıf öğrencilerinin kendi kendine öğrenme (KKÖ) becerilerinin geliştirilmesi ve ilkokul 4.sınıflar için öğretici destekli bir kendi kendine öğrenme modelinin (İÖDKKÖM) tasarlanması amaçlanmıştır. ...
Mesleki ve teknik ortaöğretim alan öğretmenlerinin bilgi okuyazarlık yeterlilik düzeylerinin değerlendirilmesi
(2009)
Günümüz bilgi ve iletişim teknolojilerinin hızlı ilerlemesine paralel olarak eğitim sistemi içerisinde öğretmenlerin rolleri ve görev tanımları da degişmektedir. Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında yaşanan hızlı ...
Sanayi Ortaklı Eğitim Kapsamında Öğrenci Kazanımlarının Değerlendirilmesi
(2008)
Bu çalışmada, mühendislik eğitim programları içerisinde altmış iş günü olarak yer alan “Sanayi Ortaklı Eğitim (SOE)” kapsamında oluşan öğrenci kazanımlarının, öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. ...
Sanayi, ortaklı eğitim kapsamında öğrenci kazanımlarının değerlendirilmesi
(2009)
Bu çalışmada, mühendislik eğitim programları içerisinde altmış iş günü olarak yer alan “Sanayi Ortaklı Eğitim (SOE)” kapsamında oluşan öğrenci kazanımlarının, öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. ...
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının küresel vatandaşlık kapsamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2022)
Sosyal Bilgiler dersinin en önemli amaçlarından biri iyi bir vatandaş yetiştirmektir. Günümüzde iyi bir vatandaşın sahip olması gereken özellikler incelendiğinde, küresel vatandaşlık özellikleri karşımıza çıkmaktadır. ...
Pandemi sürecinde eğitim bilişim ağı (EBA) aracılığıyla gerçekleştirilen İngilizce öğretiminin niteliği : öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri (Erzurum ili örneği)
(Anadolu Üniversitesi, 2022)
Bu araştırmanın amacı, pandemi döneminde EBA aracılığıyla gerçekleştirilen İngilizce öğretimine ilişkin öğretmenlerin, öğrencilerin ve velilerin görüşlerinin incelenmesidir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden ...
Öğretmen adaylarının program bilgisi düzeylerinin arttırılmasına yönelik tasarlanan "Eğitimde Program Geliştirme" dersinin etkililiği
(Anadolu Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının eğitimde program bilgisi düzeylerinin arttırılmasına yönelik tasarlanan Eğitimde Program Geliştirme dersinin etkililiğini incelemektir. Bu amaca ulaşmak için çok aşamalı karma ...
Mesleki açık öğretim liseleri programı'nın Hammond program değerlendirme modeli doğrultusunda değerlendirilmesi
(2021)
Araştırma kapsamında mesleki açık öğretim liseleri programlarının Hammond program değerlendirme modeli doğrultusunda değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırma, karma araştırma desenlerinden yakınsayan paralel karma araştırma ...