Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGünel, Elvan
dc.date.accessioned2019-10-19T21:02:58Z
dc.date.available2019-10-19T21:02:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1609-4069
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15353
dc.descriptionWOS: 000208578100259en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUniversity Alberta, Int Inst Qualitative Methodologyen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleUsing Naturalistic Inquiry Methods to Understand Immigrant Students' Perception of the Social Studies Curriculum in Midwestern School Settings in the United Statesen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalInternational Journal of Qualitative Methodsen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümüen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage471en_US
dc.identifier.endpage471en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US]
dc.contributor.institutionauthorGünel, Elvan


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster