Ara
Toplam kayıt 29, listelenen: 1-10
Toplam kalite yönetimi ve işletmelerin rekabet gücüne etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Teknolojik gelişmeler sonucunda ortaya çıkan üretim artışı ile işletmeler arasında kıyasıya bir rekabet görülmeye başlanmıştır. Günümüzde işletmeler bu yoğun rekabet ortamında hayatta kalma savaşı vermektedirler. Satılan ...
İşletmelerde süreç yönetimine geçiş ve bir uygulama örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Süreç Yönetimi son yıllarda, iş mükemmelliği kriterlerinden biri olarak iş yaşamının güncel konularından biri haline gelmiştir. Giderek küreselleşen ve rekabetin her alanda çok yoğun olduğu dünyamızda müşteri memnuniyetini ...
İşletmelerde toplam kalite kültürü değerlerinin gelişmesinde örgüt kültürü etkilerinin incelenmesi ve Ford Otosan İnönü Fabrikası'nda bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Toplam kalite yönetimi olarak adlandırılan ve örgüt kültürünü deiştirerek sürekli iyileştirmeyi amaçlayan müşteri odaklı bu yönetim stratejisi, kısa zamanda gelişerek salt iş dünyasında değil, hemen her dalda uygulama alanı ...
Havayollarında toplam kalite yönetimi ve Türk Hava Yolları Anonim Ortaklığı'nda toplam kalite yönetimi ile ilgili öneriler
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Ekonomik sınırların neredeyse tamamen ortadan kalktığı dünya pazarlannda, başarıyı yakalamanın en önemli koşulu rekabet gücü olmaktadır. Marjinal karlarla çalışan ve gerek ulusal gerekse de uluslararası havacılık kurallarının ...
Bankacılıkta hizmet kalitesi ve ISO 9000-9001-9004 standartlarının Koçbank kalite güvence sistemiyle karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Günümüzde uluslararası geniş pazarlarda, rekabetin çoğalması ve artan müşteri ihtiyaçları, yeni pazarlar kazanmayı ve eldekilerini korumayı zorlaştırmaktadır. Bu dönemde başarının tek ölçütü yüksek kalite düzeyinde ürün ...
Toplam kalite yönetimi ve eğitim alanında uygulanabilirliği
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
20. Yüzyılın başlarında bilimsel bir boyut kazanmaya başlayan yönetim kavramı, diğer disiplinlerin katkılarıyla çok kısa bir süre içinde gelişmiş ve pek çok yeni yönetim modeli ileri sürülmüştür. 90'lı yılların başından ...
Toplam kalite yönetiminin bütünleşik bir parçası olarak pazarlama işlevi ve bir üretim işletmesinde uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu araştırma pazarlamada toplam kalite yönetimi üzerinde odaklaşmaktadır. Son zamanlarda toplam kalite yönetimi hem yönetim teorisi olarak hem de uygulama açısından önem kazanmaya başlamıştır. Günümüzün global pazarlama ...
Toplam kalite yönteminin uygulanmasında başarıyı etkileyen unsurlar TUSAŞ Motor Sanayii A.Ş. toplam kalite modelinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Teknolojik gelişimler sonucunda ortaya çıkan üretim artışı ile işletmeler arasında kıyasıya bir rekabet görülmeye başlanmıştır. Günümüzde işletmeler bu yoğun rekabet ortamında hayatta kalma savaşı vermektedirler. Satılan ...
Toplam kalite yönetiminde bir araç olarak toplam kalite maliyet sisteminin kurulması ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
İlk çağlardan günümüze dek, çeşitli değişme ve gelişmeler paralelinde ''Kalite'' kavramı da evrime uğramış ve günümüzde ''Toplam Kalite Yönetimi'' aşamasına gelmiştir. ''Toplam Kalite Yönetimi'' felsefesinin gereği gibi ...
Süreç yönetiminin başarısında ekip çalışmasının etkisi ve Funika Tekstil A.Ş.'de bir uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
İşletmelerin içinde bulunduğu bilgiye kolay erişim, global ekonomi, güçlü bilgi teknolojileri ve durmak bilmeyen değişim döneminde işletmelerin rekabet hızı artmakta ve başarılı olabilmeleri için iş dünyasının yeni kurallarına ...