Ara
Toplam kayıt 1076, listelenen: 1-10
Devlet konservatuvarı oyunculuk sanat dalı özel yetenek sınavlarının müziksel işitme ve şan boyutu için bir test geliştirme çalışması
(2011)
Bu çalışma gittikçe daha popüler ve dolayısıyla daha kalabalık olan Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Bölümü Tiyatro Ana Sanat Dalı Oyunculuk Sanat Dalı Özel Yetenek Sınavının bir bölümü olan ...
The effectiveness of instruction on mand model – one of the milieu teaching techniques
(2010)
Problem Durumu: Dil ve konuşma sorunlarının son derece yaygın olmasından ve erken dönem dil ve iletişim sorunlarının genel gelişimi olumsuz olarak etkileyeceğinden, erken tanılama ve eğitim son derece önemlidir. Dolayısıyla, ...
Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men's Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması
(2015)
Reklamlar tarafından yaratılan anlam dünyası temsiller, metaforlar ve söylemler üzerinden inşa edilmekte ve reklamın alıcısına sunulmaktadır. Bir kültür içerisinde biçimlenerek alıcıya sunulan reklamlar, temsile yönelik ...
Özet - Lezbiyen, Gey ve Biseksüel Bireylerde Bağlanma, Öz Anlayış ve İçsel Homofobi: Kuramsal Bir İnceleme
(2016)
Homofobi sadece heteroseksüel bireylerin değil, aynı zamanda, eşcinsel ve biseksüel bireyler için de ruh sağlığını etkileyen bir etken olarak görülmektedir. Bu araştırmada lezbiyen, gey ve biseksüel (LGB) bireylerde bağlanma, ...
Ortaçağda Lirik ve modern bir Şair: François Villon
(2014)
Bu makalede, Fransız Şair François Villon’nun şiirleri çerçevesinde modern şiirsel anlatımını inceleme amaçlanmıştır. Şair, 1431 de Paris’te doğmuş, 1463 te ölmüştür. Lirik anlatımından dolayı, Fransız edebiyatının en ...
Investigation of the home heading patterns of families with children with Hearing Impairment: IÇEM case
(2012)
Aileler, çocuklarının okuryazarlıklarının geliştirilmesinde önemli bir rol oynamaktadır. Bu durum çalışmasında işitme engelli çocukların aileleri ile olan okuma örüntüleri incelenmeye çalışılmıştır. Bu bağlamda, çalışmada ...
Türkiye'de SMS reklamları: Tüketici tutumlarını etkileyen faktörler
(2009)
Mobile telefonların kullanımdaki hızlı artış hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir taşıma platformu yaratmıştır. Mobil cihazların popülerliği arttıkça, Kısa Mesaj Servisleri (SMS) potansiyel tüketicilere ...
Öğretmen adaylarının sesbilgisel farkındalıklarına yönelik bir çalışma
(2012)
Bu araştırmanın amacı; öğretmen adaylarının sesbilgisel farkmdalığa ilişkin görüşlerinin üniversitelerine sınıflarına ve cinsiyetlerine göre bir farklılık oluşturup oluşturmadığını, öğretmen adaylarının sesbilgisel farkmdalığa ...
Bir halkla ilişkiler aracı olarak kurumsal etkinlikler: Anadolu Üniversitesi örneği
(2014)
Bu çalışmada bilimsel, sosyal ve kültürel etkinliklerden oluşan kurumsal etkinlikler öğrenci görüşleri açısından değerlendirilmektedir. Üniversitelerin etkinlik uygulamalarına yön verecek yeterli sayıda araştırma bulunmaması ...
Diyakronik Perspektiften Türkiye'de Yabancı Dil Olarak Almanca Örneğinde Ders Kitapları Sorunsalı
(2017)
Günümüzde bilim ve teknolojide yaşanan hızlı değişim ve dönüşümler öğretim aracı olarak ders materyallerinin zenginleşmesinde önemli rol oynamaktadır. Yaşanan bu gelişmelere rağmen klasik teknolojilerin bir ürünü sayabileceğimiz ...