Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
The Adaptation of Abridged ACRA Learning Strategies Scale for High School Students: Validity and Reliability Analyses11
(2015)
Bu çalışmada, Arias ve Justica (2003) tarafından geliştirilmiş olan 'Kısaltılmış ACRA Öğrenme Stratejileri' ölçeğinin lise öğrencileri için uyarlama çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Ölçek, öncelikle Türkçeye çevrilmiş, ...
İlkokul Öğrencilerinin Kendi Kendine Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretici Destekli Bir Model (İÖDKKÖM) Önerisi
(2016)
Bu araştırmada ilkokul 1.-4.sınıf öğrencilerinin kendi kendine öğrenme (KKÖ) becerilerinin geliştirilmesi ve ilkokul 4.sınıflar için öğretici destekli bir kendi kendine öğrenme modelinin (İÖDKKÖM) tasarlanması amaçlanmıştır. ...
The Adaptation of Abridged ACRA Learning Strategies Scale for High School Students: Validity and Reliability Analyses
(Ankara University, 2015)
In this study, ‘ACRA Higher Education Learning Strategies Scale’, which was developed by Arias and Justica (2003) for higher education students is aimed to be adapted for high school students. Firstly, the scale was ...
A Proposal Of Teacher-Supported Model For Developing Primary School Students' Self-Directed Learning Skills (PTSSDLM)
(Turkish Education Assoc, 2016)
In this research, it was aimed to develop self-directed learning (SDL) skills of primary school students attending 1st-4th years and to design a self-directed learning model (PTSSDLM) for 4th grades. Action research model ...
ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması
(2014)
Bu çalışmanın amacı, ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri ölçeğinin geçerlik, güvenirlik çalışmasının yapılarak Türk yükseköğretim öğrencileri için uyarlamadır. Yükseköğretim için kullanılan "ACRA-Yükseköğretim Öğrenme ...