Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Confusion And/Or Empowerment: the Impact of Online Product Reviews and Recommendations on Consumer Decision Making
(Euromed Management, 2009)
…
Students' preferences and opinions on design of a mobile marketing education application
(Anadolu Universitesi, 2014)
The purpose of this study was to define and better understand business school students' opinions and preferences on the design of a mobile marketing education application. To accomplish this purpose an explanatory mixed ...
Elektronik kütüphane hizmetlerinin öğretim elemanları tarafından benimsenmesinde etkili olan faktörler: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerinde bir araştırma
(2010)
Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan değişim ve dönüşüm, her örgüt gibi kütüphane/ bilgi-belge merkezleri üzerinde de önemli etkiler yaratmıştır. Kütüphanelerin sundukları bilgi hizmetlerinde, kâğıda dayalı sistemlerden ...
Örgütsel Pazarlarda "İlişki Değeri" Çalışmalarının Gelişimi
(2008)
Hem firmalar, hem de tedarikçiler günümüz rekabet ortamında uzun vadeli ilişkilerin ve işbirliklerinin kendileri için daha faydalı olduğunu fark etmekteler. Bu ortamda ortaya çıkan ve giderek daha fazla araştırmacının ...
Determinants of User Acceptance of Digital Libraries
(2013)
Bu çalışma, Parçalara Bölünmüş Planlı Davranış Teorisini kullanarak öğretim üyelerinin dijital kütüphane hizmetlerini benimseme niyetlerini belirlemeyi amaçlamaktadır. 426 katılımcıdan toplanan verinin analizi için yapısal ...