Yazar "Şimşek, Ali" için İletişim Bilimleri Fakültesi listeleme
-
Current Trends in Educational Technology Research in Turkey in the New Millennium
Şimşek, Ali; Özdamar, Nilgün; Uysal, Ömer; Kobak, Kadriye; Berk, Cem; Kılıçer, Tuğba; Çiğdem, Harun (EDAM, 2009)This study examined 259 master's theses in the field of educational technology completed in Turkey during 2000-2007. The results suggested that quantity and quality of educational technology research varied according to ... -
Designing web-based collaborative learning
Şimşek, Ali (Wit Press, 2005)Web-based collaborative learning is gaining popularity among educators. Many authors contend that collaboration is one of the most important aspects and potential strengths of web-based learning. Learners of web-based ... -
Digital access and human development
Şimşek, Ali (Computational Mechanics Publications LTD, 2006)Human development has traditionally been associated with factors in the economy, health, and education. In recent years, however, access to digital technologies has been considered a significant indicator of sustainable ... -
İki binli yıllarda Türkiye'deki eğitim teknolojisi araştırmalarında gözlenen eğilimler
Şimşek, Ali; Özdamar, Nilgün; Uysal, Ömer; Kobak, Kadriye; Berk, Cem; Kılıçer, Tuğba; Çiğdem, Harun (2009)Bu çalışmada, Türkiye'de 2000-2007 yılları arasında eğitim teknolojisi alanında tamamlanmış olan 259 yüksek lisans tezi biçim, içerik ve yöntem boyutlarıyla değerlendirilmiştir. Sonuçlar göstermektedir ki eğitim teknolojisi ... -
İşletmelerin Facebook Sayfalarında Kullandıkları Kurumsal İletişim Stratejileri ve Tüketicilerin Bu Sayfaları Takip Etme Güdüleri
Emeksiz, İpek Gülçin; Şimşek, Ali (2018)Günümüzde, hedef kitleleri tarafından her zaman ulaşılabilir olmak isteyen ve kendi kurum kültürlerini hedef kitlelerine doğrudan anlatmayı önemseyen işletmeler Facebook’ta işletme sayfaları açarak daha görünür olmaya ... -
Türkiye’deki Eğitim Teknolojisi Araştırmalarında Güncel Eğilimler
Bu çalışmada, Türkiye’deki beş büyük üniversitede son on yıl içinde eğitim teknolojisi alanında tamamlanmış olan doktora tezlerinin genel bir değerlendirmesi yapılmıştır. Söz konusu tezlerin çok büyük bir bölümünün ...