Ara
Toplam kayıt 221, listelenen: 1-10
Golf turistlerinin seyahat güdülerine ve bilgi kaynaklarına dayalı iletişim stratejileri: Belek uygulaması
(2013)
Bu çalışmanın amacı golf turistlerinin seyahat güdülerine ve gidecekleri destinasyonu seçerken kullandıkları bilgi kaynaklarına dayalı iletişim stratejileri önermektir. Araştırma, Türkiye'yi golf turizm pazarında temsil ...
İşletmelerin Facebook Sayfalarında Kullandıkları Kurumsal İletişim Stratejileri ve Tüketicilerin Bu Sayfaları Takip Etme Güdüleri
(2018)
Günümüzde, hedef kitleleri tarafından her zaman ulaşılabilir olmak isteyen ve kendi kurum kültürlerini hedef kitlelerine doğrudan anlatmayı önemseyen işletmeler Facebook’ta işletme sayfaları açarak daha görünür olmaya ...
Bilim-kurgu film türünde ideoloji örneği:TRON Efsanesi
(2016)
Her film türü kendi ideolojik kurallarına sahiptir ve o film türündeki her film ideolojik bakış açısını güçlendirmek için bu kuralları takip eder. Büyük gişe hasılatına sahip film türlerinden biri olan bilim kurgu, ideolojik ...
Is there a distinctive British cinema?
(2010)
Araştırma; anlatı teması, sinematik tür veya mizansen açısından özgün karakteristiklerden bariz bir şekilde yoksun olmasının sebeplerini saptamak için, İngiliz sinema tarihinin belli başlı kritik birleşme noktalarını ...
Individual-level influences on journalists while reporting on Turkey-EU relations
(Intellect LTD, 2015)
Many scholars have published a considerable amount of research to illustrate the representation of Turkey's EU bid in the British and European media. No study has specifically focused on the views of the journalists who ...
Bir Güzellik Miti Olarak İncelik ve Kadınlarla İlgili Beden İmgesinin Televizyonda Sunumu
(2005)
Televizyon kitle iletişim araçları içinde etkili bir konuma sahiptir. Sosyokültürel ideallerin en güçlü aktarıcılarından biri olmasından dolayı toplumda önemli bir role sahiptir. Bu çalışmanın amacı televizyondan gelen ...
Video Sanatında Yapıçözümü: Araç ve Mesaj Olarak Video
(2006)
Sanat yapıtları aynı zamanda birer iletişim ortamlarıdır. McLuhan, araç mesajdır derken, kitle iletişim araçlarının önemini vurgular. Aynı olgu hem bir kitle iletişim aracı, hem de bir sanat ortamı olan video için de geçerli ...
The effectiveness of online and off line word of mouth messages on traditional course choice at tertiary level
(2009)
This study aims to explain how bachelor of communications students who are enrolled to various courses at Anadolu University value word-of-mouth messages in making a course decision. Use of WOM as a marketing tool in ...
Does allergic rhinitis affect communication skills in young adults?
(Springer, 2016)
Allergic rhinitis (AR) is a chronic disorder with a high prevalence in the general population. The symptoms of AR can impair the cognitive capabilities of the affected people. The study of communication skills and AR ...
Ethical practices and implications in distance education: An introduction
(IGI Global, 2008)
Education is intimately connected with ethics, because holistically speaking education is more than simply passing examinations and acquiring degrees. Education is character building and life long learning. Savants and ...