Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
The Role of Religion and Acculturation in the Consumer Ethnocentrism of Turkish Immigrants in Germany
(MDPI, 2016)
Researchers have invested much effort in the understanding of acculturation-relevant factors that influence immigrants' psychological and socio-cultural adaptation. Factors that might have an impact on immigrants' product ...
Almanya'da Yaşayan Türk Göçmenlerin Perakendeci Seçim Sürecinde Dil Tercihinin Etkisi
(2015)
Kendi ülkesinden ayrılarak yerleşmek için başka ülkeye giden kişi, aile veya topluluklar göçmen olarak tanımlanmaktadır. Farklı bilim dalları tarafından incelenen göçmenler son yıllarda tüketici kimlikleri ile de pa- zarlama ...
The effects of financial literacy on the borrowing behaviour of Turkish financial consumers
(Wiley-Blackwell, 2012)
Our research attempts to measure the effects of financial literacy of Turkish financial consumers on the borrowing behaviour. A questionnaire is administered to a sample of 550 people in the city of Eskisehir. In-depth ...
Yalın girişimlerde yeni ürün geliştirme süreci: akıllı ev güvenlik sistemleri üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada, bir yönetim tarzı olan yalın girişimcilik yaklaşımıyla, literatürde yer alan müşteri odaklı
ürün geliştirme süreçleri mercek altına alınmıştır. Günümüzde kullanılabilecek en uygun yöntem;
müşteri ve ürün ...