Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Kurumsal müşterilerde sigorta şirketi seçimi üzerine bir uygulama
(2011)
Bu çalışmada kurumsal müşterilerin şirket seçiminde üzerinde durdukları faktörleri belirlemek amacıyla nitel araştırma yapılmış ve yapılan içerik analizi ile kurumsal müşterilerin sigorta şirketi seçimine etki eden faktörler; ...
Franz Kafka'nın Eserlerinde Çalışma Hayatında Yabancılaş-Ma ve Aşırı Gayretkeşlik
(2016)
Bu çalışmada, Franz Kafka'nın (1883-1924) eserlerinde karşılaşılan yönetimsel imgelerden çalışma haya-tındaki yabancılaşma ve gayretkeşlik imgeleri birlikte ele alınmıştır çünkü özellikle modern toplum yaşam biçiminin bir ...
Otel İşletmelerinin Potansiyel Çalışanlara Yönelik İzlenim Yönetimi Taktikleri: Web Sitelerinin Analizi
(2017)
Bu çalışmada, Türkiye'deki otel işletmelerinin web siteleri üzerinden potansiyel çalışanları etkilemek amacıyla ne tür izlenim yönetimi taktiklerine başvurduklarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, öncelikle 1751 ...
Sosyal Bilimler Araştırma Yöntemleri Kitaplarının İhmal Edilen Unsuru Olarak Felsefe
(2017)
Araştırma yöntemlerini açıklamaya yönelik olarak çok sayıda kaynak kitap yazılmıştır. Özellikle genç araştırmacılar, araştırma yaparken başvuru kaynağı olarak öncelikle bu kitapları temel almaktadırlar. Araştırma yöntemleri ...
Küreselleşme Karşıtı Yaklaşımların Felsefi Temelinin Yönetim Bilimleri Açısından İncelenmesi
(2016)
Kuramsal çalışmalar incelendiğinde sadece küreselleşme literatürünün değil, her türlü kuramsal yaklaşımın çeşitli düşünsel soyutlamalar yoluyla tanınmak ve düzenlenmek istendiği görülmektedir. Örneğin ulus devletler ...
Küreselleşme Sürecinde Üniversitelerin İş ve Sanayi Sektörüyle Olan İlişkileri İle Öğrencilerine Sağladığı Avantajların Uygulamalı Örneği
(2013)
Küreselleşen rekabet ortamında emek gücüne verilen önem her geçen gün artmaktadır. Bu emek gücünün yetiştirilmesinde ve iş çevrelerinin sağlanmasında bilgi üreten üniversitelerin önemli sorumlulukları vardır. dönüştürülmesi ...
Müşteri değeri üzerine etnografik bir örnek olay incelemesi
(2009)
Müşteri değeri yönetimi, işletmelerin hem ürünleri hem de müşterileri yaşam döngüleri boyunca aynı zamanda yönetebilecekleri bir bütüncül pazarlama sistemidir. Müşteri yaşam eğrisi boyunca süren ilişkileri gerçekleştirmek ...
Sağlık Otelciliği Hizmetlerinin Değerlendirilmesi: Eskişehir Hastaneleri Örneği
(2017)
Günümüzde medikal turizm sektöründe hizmet kalitesinin artırılarak hasta memnuniyetinin ve devamlılığının sağlanmasında hastanelerde sunulan otelcilik hizmetleri artık tedavi hizmetleri kadar önem arz etmektedir. Bu nedenle, ...
2013 Türk Kültür Başkenti Olmasının Ardından Eskişehir
(2016)
2013 yılında Eskişehir Türk Dünyası Başkenti olmuştur. Kültür başkenti olmak Eskişehir'e kültür alanında olduğu kadar, kültür turizm alanında da birtakım kazanımlar sağlamıştır. Bir yıl süren bu etkinlik kapsamında, 400 ...
Impact of the service quality of Turkish thermal hotel enterprises on customer loyalty
(2013)
There are numerous studies in the literature emphasizing customer satisfaction and customer loyalty in hospitality sector in general. However, the literature on thermal hotels and their quality attributes and loyalty ...