Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Postmodern Klanlarda Yer Alan Turistlerin Güdüleri: Otostopraıl Türkiye Örneği
(2018)
Bu çalışmada, Interrail Türkiye Grubuna bağlı Otostoprail grubuna üye olan postmodern turistlerin güdülerinin neler olduğunun anlaşılması amaçlanmıştır. Çalışmanın temel varsayımı, Otostoprail grubunun postmodern bir klan; ...
Turizm pazarlaması alanının bibliyometrik profili (2000- 2010) ve bir atıf analizi çalışması
(2012)
Belirli bir alandaki çalışmaların özelliklerini niceliksel analizlerle inceleyen bir araştırma yöntemi olan bibliyometrinin turizm alanındaki kullanımı giderek daha fazla kabul görmektedir. Literatürde turizm pazarlaması ...
Postmodern Museum Visitor Experience as a Leisure Activity
(Springer International Publishing Ag, 2017)
Relationship between museum and tourism has become an important research field. But research on determining the characteristics of the postmodern museum visitors has not reached a satisfactory level in the area of tourism ...
Turizmin sosyo-kültürel boyutta ortaya çıkardığı etkilerin incelenmesi: Marmaris örneği
(2014)
Turizmin gerçekleştiği bölgede ortaya çıkardığı sosyo-kültürel etkilerin bilinmesi, bunlardan olumlu olanlarının sürdürülebilmesi, olumsuz olanların ise en aza indirgenmesi açısından önemlidir. Bu bakış açısıyla hazırlanan ...
Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararların yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği
(2014)
Bu araştırmanın amacı , Antalya?daki dört ve beş yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde genel müdürl ük ve departman müdürl üğü düzeyinde çalışan yöneticileri n sosyal medya pazarlamasının otel işletmelerinde kullanımının ...
An exploratory study of resident perceptions toward the tourism industry in Cappadocia: a Social Exchange Theory approach
(Routledge Journals, Taylor & Francis LTD, 2017)
This paper evaluates the perceptions of Cappadocia residents on the impacts of tourism development and resident attitudes toward tourism. Social Exchange Theory underpinned this study of the perceptions of Cappadocia's ...
Marketing to Children in Tourism Industry: Descriptive Analysis of Kid-Friendly Hotels' Practices in Turkey
(Emerald Group Publishing LTD, 2015)
This chapter aims to determine the marketing practices of kid-friendly hotels in Turkey by utilizing descriptive analysis. A total of 77 kid-friendly hotels operating in Turkey were surveyed through the examination of their ...
Restoran Yöneticilerinin Fiziksel Kanıtların Kullanımına Yönelik Bakış Açılarının Belirlenmesi: Eskişehir Örneği
(2016)
Bu çalışmanın amacı, turizm işletme belgeli yiyecek-içecek işletmelerinden biri olan restoranların yöneticilerinin, restoranı pazarlamada ve müşterilere hizmet sunmada fiziksel kanıtlara yönelik bakış açılarını belirlemektir. ...