Ara
Toplam kayıt 49, listelenen: 1-10
Postmodern Klanlarda Yer Alan Turistlerin Güdüleri: Otostopraıl Türkiye Örneği
(2018)
Bu çalışmada, Interrail Türkiye Grubuna bağlı Otostoprail grubuna üye olan postmodern turistlerin güdülerinin neler olduğunun anlaşılması amaçlanmıştır. Çalışmanın temel varsayımı, Otostoprail grubunun postmodern bir klan; ...
Impact of Trust on Local Residents' Mega-Event Perceptions and Their Support
(Sage Publications Inc, 2017)
This study examines the influence of residents' trust in government and organizing committee on their impact perceptions and support for a mega-event, namely, 2014 FIFA World Cup. Findings suggest significant relationships ...
Turizm pazarlaması alanının bibliyometrik profili (2000- 2010) ve bir atıf analizi çalışması
(2012)
Belirli bir alandaki çalışmaların özelliklerini niceliksel analizlerle inceleyen bir araştırma yöntemi olan bibliyometrinin turizm alanındaki kullanımı giderek daha fazla kabul görmektedir. Literatürde turizm pazarlaması ...
Evaluation of world countries in terms of tourism indicators through multivariate analysis method
(2014)
Ülkelerin turizm göstergeleri bakımından karşılaştırılmasına yönelik yapılan çalışmalarda genellikle ülkelerin nüfus ve ekonomik büyüklüğü gibi önemli bir faktör göz ardı edilerek tek değişkene göre değerlendirme yapılmakta ...
Assessing the perceptions of ELT teachers on a gamification tool- A scale development
(GBRJ, 2019)
Technology is being blended to language teaching especially in classroom atmosphere to increase students’ motivation and learning. For this purpose, numerous gamification tools have emerged to be integrated in classroom ...
Kapalı Rekreasyon Tesislerinde Kullanıcıların Akış Deneyimi
(2015)
Çalışmanın amacı, kapalı rekreasyon tesislerindeki kullanıcıların yaşadığı rekreatif deneyimlerde; yaş, cinsiyet, eğitim durumu, tecrübe, haftalık egzersiz sayısı ve aktiviteye katılma düzeyi gibi bireysel etkenlerin ve ...
Birinci Sınıf Restoranların Kurumsallaşma Durumu Üzerine Bir Araştırma:Türkiye Örneği
(2014)
Çalışmanın amacı; Türkiye'de faaliyet gösteren birinci sınıf restoranların özellikleri ile kurumsallaşma boyutları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Bu amaçla öncelikle kurumsallaşma ile ilgili alan yazın taranmış ve ...
Deneyimsel bir hizmet uzantısı olarak okunabilirlik: Seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
(2014)
Çalışmanın temel amacı iş amaçlı etkinliklerden biri olan seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesidir. Genel anlamda fiziksel mekânların okunabilirlik algısının incelendiği araştırmalardan farklı olarak; bu ...