Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Benlik Saygısı ve Yabancı Dil Öğrenimi: Fransızca Yabancı Dil Öğrencileriyle Bir Uygulama
(2017)
Bir kişinin kendine karşı takındığı tutumlar olumlu ise, benlik saygısı yüksek; olumsuz ise, benlik saygısı düşük olarak betimlenir. Dil öğrenimi bağlamında düşük benlik saygısı, öğrencilerin dil öğrenimini olumsuz yönde ...
Un site de classe pour laproduction ecrite FLE : Quelle etait sa lacune ?
(2011)
Günümüzde, yaygın olarak kullanılan bilgisayar ve bilgi teknolojileri eğitim öğretim ortamında etkin olarak kullanılmaktadır. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fransızca Öğretmenliği Programı’nda yazılı anlatım dersini ...
Motivation en apprentissage d'une langue etrangere
(2011)
Motivasyon, yabancı dil öğrencilerinin başarısında önemli bir rol oynar. Zira yabancı dil öğrenimi, öğrenenin kendi -öğrenimine katkıda bulunmasını sağlayan çeşitli bilişsel strateji ve becerileri kullanmasını gerektirir. ...
Les activites utilisees dans l'enseignement de la langue française motivent-elles les etudiants ou non?
(2012)
Yabancı dil eğitimi/öğretimi alanında günümüze kadar yapılan çalışmalar bizleri, birer öğretici olarak, öğrenmeyi öğretme süreci hakkında düşünmeye sevk etmektedir. Böyle bir yaklaşım, dilsel aktivitelerin önemli ölçüde ...
L'exploitation des films français dans l'enseignement des competences orales en fle
(2009)
Özgün ve görsel-işitsel ders malzemesi olarak fransız filmleri Fransızca Yabancı Dil Öğretiminde öğrencilerin güdülenmesini arttırmaya yardım eder. Fransız filmleri değişik iletişim durumlarını gösteren sahneler sunar ve ...
La Paraphrase Sous un Angle Discursif (Cependant / Pourtant / Toutefois)
(2014)
Bu çalışmada, ilk olarak 'anlam' ve 'anlamlama' arasındaki fark açıklanmış, sonra açımlama sürecinin özellikleri söylemsel açıdan ele alınmış ve iki sözce arasındaki anlamsal eşdeğerliğin belirlenmesini sağlayan ölçütler ...
Internet pour l'approche communicative?
(2011)
70?li yıllarda iletişimsel yöntemin doğuşu yabancı dil öğretimi alanında büyük bir yeniliğe olanak vermiş ve bu yeniliğin sebebi söz konusu yöntemin iletişim becerisi kazanımı, öğrenci merkezli olması, özgün dokümanlar ...
La production orale en langue etrangere: Vainer e 1'anxiete
(2012)
Öğrenmekte oldukları yabandı dilde konuşmaları istenildiğinde, öğrencilerin çekindikleri hatta konuşmaktan kaçındıkları gözlenmektedir. Yabancı seslerle, yabancı kelimelerle karşı karşıya gelmek, özellikle de sözlü olarak ...
Didactique des langues,evolution de la technologie et internet
(2009)
Öğretmek, derslerde özgün bir dil dinletmek, öğrencileri güdülemek ve yabancı dil öğrenimini kolaylaştırmak amacıyla, dil öğretimi daima yeni araç-gereçler kullanmıştır. Dil öğretimi, teknolojik gelişmeleri takip ederek ...