Başlık için Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 157, listelenen: 7-26
-
Berber-Müşteri İletişimi: Berber Koltuklarında Neler Konuşuyor, Hangi Sırları Paylaşıyorlar
(2016)Türkiye'de; kentlerde yaşayan ve çalışan insanlar; düzenli olarak berbere gitmek durumundadırlar. Olağanüstü bir durum olmadıkça da hep aynı berbere gitmeyi tercih etmektedirler. Berberlerin müşterileriyle olan ilişkilerinin ... -
Beyaz Türkler: Medyanın Ürettiği ve Dönüştürdüğü Bir Kavram
(2018)Türkiye’de 1980 sonrasında yaşanan siyasi gelişmeler ve toplumsal dönüşüm, merkez ve çevre arasındaki gerilimi daha belirgin hale getirmiştir. Hızlı kentleşme, kırsallığın kentlerde görünür olmaya başlaması ve neoliberal ... -
Bir Güzellik Miti Olarak İncelik ve Kadınlarla İlgili Beden İmgesinin Televizyonda Sunumu
(2005)Televizyon kitle iletişim araçları içinde etkili bir konuma sahiptir. Sosyokültürel ideallerin en güçlü aktarıcılarından biri olmasından dolayı toplumda önemli bir role sahiptir. Bu çalışmanın amacı televizyondan gelen ... -
Bir Sosyalleşme Aracı Olarak Yeni Medya
(2015)Yeni medya 2000'li yılların en moda kavramlarından biridir. Gerek doğrudan medya üzerine yapılan çalışmalarda, gerekse dolaylı olarak medya ile ilişkilendirilmiş araştırmalarda yeni medyanın karakteristik özellikleri farklı ... -
Bıscolata Reklamındaki Yarı Çıplak Erkekleri İzleyen Erkeklere Dair Bir Alımlama Çalışması1
(2016)Erkek bedenin kadın bedeni gibi reklamlarda çekici bir nesne olarak kullanılmaya başlanması 20. yüzyılın sonlarına rastlamaktadır. Kullanılan erkek bedenleri aynı kadın bedenlerinin reklamlarda kullanıldığı gibi kusursuzdur. ... -
Cingi Steps for preoperative computer-assisted image editing before reduction rhinoplasty
(Wiley-Blackwell, 2014)Background The aim of this work is to provide a stepwise systematic guide for a preoperative photo-editing procedure for rhinoplasty cases involving the cooperation of a graphic artist and a surgeon. Methods One hundred ... -
Close encounters with the real: The films of Mike Leigh
(2009)Gerçekle Yakın İlişkiler: Mike Leigh Filmleri Bu makalede, İngiliz film yönetmeni Mike Leigh'in filmleri, temel mizansen öğelerine ve Leigh'in film yönetimiyle ilgili yaklaşımının anlatım yapısı özelliklerine odaklanılarak ... -
Communication education: Student perceptions and evaluations of teaching and learning quality
(Sakarya University, 2015)This study investigated how communication students perceived the quality of instruction that they experienced in their four academic years at a faculty of communication sciences. The fourth year (senior) students responded ... -
Crude oil, natural gas, and economic growth: impact and causality analysis in Caspian Sea region
(De Gruyter Poland Sp Zoo, 2018)The main objective of this study was to investigate the impact and causality of crude oil and natural gas on economic growth in the Caspian Sea region. Here, the study applies ordinary least square (OLS) method and Granger ... -
Cultivation theory and hegemony: A research from turkey on cultivational role of television
(2011)Hegemony can be roughly defined as the overall field of practical strategies exerted by a dominant power in gaining the consent of the people under its rule (Eagleton, 1996: 167). The authority exercised on subordinated ... -
Çağdaş Narkisisos'lar: Facebook Kullanım Alışkanlıkları ve Narsisizm
(2016)Narsistik kişilik özelliği genel olarak kişinin fiziksel ve psikolojik özelliklerine yönelik abartılı hayranlığı olarak tanımlanmaktadır. Bu çalışma sosyal medyanın önemli bir unsuru olan Facebook ve Facebook kullanıcılarının ... -
Değişen radyoculuk anlayışını yeniden okumak: Kaybedenler kulübü
(2013)Ülkemizde radyo dünyasını anlatan flmlerin yoksunluğu, Kaybedenler Kulübü (Tolga Örnek, 2011) flmine ayrı bir önem atfetmektedir. Sinemanın toplumsal tarihi ve bu tarih içinde belli dönemleri yorumlama gücüne sahip bir ... -
Designing motivational learning systems in distance education
(2008)The designing of instruction, when considered as a process, is the determination of instructional requirements of the learner and development of functional learning systems in order to meet these requirements. In fact, as ... -
The Disaster Movie and its Implications for Genre Theory
(2008)Bu araştırmanın konusu 1953-59, 1972-79, 1993-96 olmak üzere üç ayrı dönemde Amerika'da felaket filmlerinin üretimindeki artıştır. Bu dönemlerin temel özelliği söz konusu türde çok az filmin gösterime girdiği belirgin zaman ... -
Doğunun Paradoksu, Batının Özdeşliği ve Çağdaş Anlatı Sineması
(2006)Doğu ve batı kavramları yalnızca coğrafya olarak değil, içinde yaşadığımız dünyayı, insanı, yaşamı anlama ve anlamlandırma bağlamında da farklı yönlere işaret eder. Doğu kültürü ve Batı kültürü olarak adlandırılan bu ayrımın ... -
Dramatisation of history: The queen
(2011)Bu çalışma The Queen (Kraliçe) adlı İngiliz filmini tarihsel filmlerdeki gerçeklik ile kurmaca arasında süregelen tartışma bağlamında, “Hollywood tarafından anlatılan tarihin” yakın geçmişe dair algı üzerindeki etkisi ... -
Duygusal zeka boyutunda yazılı medyada görsel tüketim
(2009)Günümüzde medya, görsel okuryazarlık gelişimini etkileyen ve duygusal zekâ iletisi taşıyan önemli bir araç konumundadır. Medyadaki görsel mesajlar, asıl anlamlarının yanında birçok alt ya da yan anlamı da taşıyabilmektedir. ... -
Dünya Sağlık Örgütü Avrupa Obezite İle Mücadele Bakanlar Konferansının Öncesi ve Sonrasında Obezitenin Gazetelerde Sunumu
(2016)Bu çalışmada sağlık iletişimi bağlamında 2006 yılında İstanbul'da gerçekleştirilen Dünya Sağlık Örgütü Avrupa Obezite ile Mücadele Bakanlar Konferansı öncesinde ve sonrasında obezitenin gazetelerde nasıl sunulduğunun ... -
The effectivenes of online and off line word of mouth messages on traditional course choice at tertiary level
(2009)This study aims to explain how bachelor of communications students who are enrolled to various courses at Anadolu University value word-of-mouth messages in making a course decision. Use of WOM as a marketing tool in ... -
The effectiveness of online and off line word of mouth messages on traditional course choice at tertiary level
(2009)This study aims to explain how bachelor of communications students who are enrolled to various courses at Anadolu University value word-of-mouth messages in making a course decision. Use of WOM as a marketing tool in ...