Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Dinleme davranışının müşterinin satın alma niyeti ve satın alma davranışına etkisi: Seyahat acentası satış temsilcileri kapsamında bir araştırma
(2014)
Bu araştırmanın amacı, dinleme davranışının bir türü olan aktif empatik dinleme davranışının, satın alma niyeti ve satın alma davranışı üzerindeki etkilerini seyahat acentası satışları kapsamında incelemektir araştırmanın ...
Otel Yatırımcıları İle Profesyonel Yöneticilerin Sözleşmeden Doğan İlişkileri Üzerine Bir Araştırma
(2014)
Bu çalışmada otel işletmelerinde yatırımcılar ve yöneticiler arasındaki ilişkilerin vekâlet teorisi perspektifinde incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nicel ve nitel yöntem bir arada kullanılmıştır. Nicel veriler Turizm ...
Determination of the thermal hotel location: Application of analytic hierarchy process
(University of Rijeka, 2014)
Purpose-In recent years, as other sectors, there is an increasing trend of competition in thermal hotel sector. The aim of this study is to determine the importance of the factors on thermal hotel location via Analytic ...