Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Eskişehir'in Biricik Destinasyon önerisi: Endüstriyel miras
(2014)
Bu çalışma reklamcılık tarihinin en önemli stratejilerinden biri olan Biricik Satış Önerisi (Unique Sales Proposition-USP) kavramının Biricik Destinasyon Önerisine (Unique Destination Proposition-UDP) dönüşümünü Eskişehir ...
Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi
(2017)
21. yüzyılda kitle iletişim, ana işlevleri olan haber ve bilgi verme dışında kültürel tanıtma, eğitme, sosyalleştirme, motive etme gibi farklı işlevler de kazanmıştır. Televizyon, bu işlevleri programlar aracılığıyla sunan ...
Köroğlu Turizminin Oluşturulmasında Filmlerin Rolü
(2015)
Bu çalışmanın amacı Bolu'da Köroğlu Destanı'na dayalı turizm potansiyelini güçlendirme sürecinde filmlerin rolüne ve önemine vurgu yapmaktır. Filmler iletiler gönderebilmekte, tarihsel gerçekleri düzeltebilmekte, izleyicilere ...