Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Kurum imajı analizi: Bir üretim işletmesi örneği
(2012)
Özellikle Endüstri Devriminden sonra rekabetçi pazarda öne çıkma çabalarına paralel olarak meydana gelmiş olan imaj kavramı, günümüzde salt görsellikten ibaret bir kavram olmaktan çıkmıştır. Güvenilirlik, kalite, istikrarlılık ...
E-hizmet kalitesine göre sanal alış veriş sitelerinin değerlendirilmesi
(2012)
Bu çalışmada, Türkiye’deki beş büyük ilde (İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Eskişehir) faaliyet gösteren elektronik eşya satan mağazalardan alış veriş yapan ve en az üç kez sanal alış veriş sitelerinden alış veriş yapmış ...
Risk analizi: Türkiye’de gerçekleşen trafik kazaları üzerine hata ağacı analizi uygulaması
(2013)
Trafik kazaları, gelişmiş ve gelişmekte olan ülkeler- de, tüm nüfusu etkileyen önemli risk olarak ortaya çıkmaktadır. Ulaşımda kara yollarının yaygın olarak kullanılması ve otomotiv sektöründeki gelişmeler so- nucu yaygınlaşan ...
An approach to measuring brand loyalty in the Turkish automotive sector
(2011)
Türkiye otomotiv sektöründe empirik bir araştırmaya dayanan bu çalışmada, bulanık mantık teorisi ve yapısal eşitlik modeli kullanılarak satın alma düşüncesini etkileyen ve hizmet sağlayıcısının gücünü oluşturan üç gizil ...