Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9

    • Açık ve uzaktan öğrenmede metafor analizi araştırmaları 

      Anadolu Üniversitesi; 0000-0001-8707-5918; Güneş, Aysun; Fırat, Mehmet (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Metaforlar tam olarak ifade edilemeyen bir benzerliği, yakınlığı ve ilişkiyi ifade etmek için kullanılan gelişmiş dilsel yapılardır. 1980'lere kadar retorik veya dil dışı kullanım alanı bulunmayan metaforlar, George Lakoff ...
    • Çevrimiçi öğrenme tasarımı için proje yönetimi yaklaşımları 

      Anadolu Üniversitesi; Serpil, Harun (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Editörlüğünü Prof. Dr. Gülsün Eby ve Prof. Dr. T. Volkan Yüzer’in yaptığı, 2013 yılında yayınlanan bu 344 sayfalık kitap altı ana bölüm ve 17 alt bölümden oluşmaktadır. Başta A.B.D. ve Türkiye olmak üzere dünyanın farklı ...
    • Dijital dünyada eğitim: teknoloji ve eğitime küresel bakış açıları 

      Anadolu Üniversitesi; Akgün Özbek, Ela (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Neil Selwyn tarafından yazılan Dijital Dünyada Eğitim: Teknoloji ve Eğitime Küresel Bakış Açıları 2013 yılında yayımlanmıştır. Sekiz bölümden oluşan kitap eğitim teknolojileri uygulamalarının küresel ve yerel politikaların ...
    • Feasibility of computer assisted English proficiency tests in Turkey: a field study 

      Anadolu Üniversitesi; Aydın, Belgin; Geridönmez, Serkan; Polat, Murat; Akay, Emel (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      The content and administration procedures of proficiency tests, the difficulties faced and the perception of “proficiency” in schools of foreign languages in Turkish context are issues worth focusing on. One of the ...
    • İngilizce öğrenmede kişisel öğrenme ortamlarının kullanımı: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği 

      Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-3447-2722; Göksel, Nil; Mutlu, Mehmet Emin (Anadolu Üniversitesi, 2021)
      İnternet, eğitim alanında giderek önem kazanan eğitim teknolojilerinin önünü açarak, öğrenme sorumluluğunu öğrenciye bırakmıştır. Bu sürecin devamında, Kişisel Öğrenme Ortamları, öğrencilerin çevrimiçi platformlarda kendi ...
    • Oyunlaştırma, oyuncu türleri ve oyunlaştırma tasarım çerçeveleri 

      Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-4520-642X; Şenocak, Dilek; Bozkurt, Aras (Anadolu Üniversitesi, 2020)
      Oyunlaştırma, başka bir ifadeyle oyun tasarım unsurlarının oyun dışı bağlamlarda kullanımı, son dönemde birçok alanda olduğu gibi eğitim alanında da sıklıkla adından bahsettirmektedir. Ancak eğitimde, öğrenen katılımını, ...
    • Sayısal gelecekte yeni adım: akıllı kişisel yardımcılar 

      Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-0949-4057; Göksel Canbek, Nil; Mutlu, Mehmet Emin (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Bu çalışmanın amacı Yapay Zekâ teknolojileriyle tasarlanan Siri, Cortana ve Google Now gibi Akıllı Kişisel Yardımcıların gelişim evrelerini ve gelecekte öngörülen kullanım rollerini tartışmaktır. Çalışmanın farklı ...
    • Teknoloji eğitim için iyi midir? 

      Anadolu Üniversitesi; Akgün Özbek, Ela (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Neil Selwyn tarafından yazılan Teknoloji Eğitim için İyi midir? 2016 yılında Polity Press tarafından yayımlanmıştır. Bir önsöz ve altı bölümden oluşan kitap eğitimde dijital teknolojilerin kullanımının değişim, demokratikleşme, ...
    • Yükseköğretimde etik: Gelecek için değer odaklı liderler 

      Anadolu Üniversitesi; Kaşıkara, Seher (Anadolu Üniversitesi, 2017)
      Globethics Yayınları tarafından 2017 yılı ocak ayında İsviçre’de yayımlanan Eğitim Etiği Serisi’nin 1. cildi olan “Yükseköğretimde Etik” kitabının editörlüğünü, Globethics.net’in Güney Afrika Direktörü Divya Singh ve ...