Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Language teacher identity construction of foreign language teaching assistants
(2020)
Language teacher identity has been studied in several contexts in English Language Teaching (ELT) field; however, looking at language teacher identity in a United States context in which teachers ...
Arap medyasında yaygın dil hataları
(2020)
Kitle iletişim araçlarının çoğalması ve internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte medya, hayatımızda en etkili alanlardan biri olmuştur. Medya ile dil arasında güçlü bir bağ vardır. Medyanın amaçlarına ulaşabilmesi ...
A rasch analysis of rater behaviour in speaking assessment
(2020)
The assessment of speaking skills in foreign language testing has always had some pros (testing learners’ speaking skills doubles the validity of any language test) and cons (many testrelevant/irrelevant variables interfere) ...
YDS ve YÖKDİL sınavlarının yabancı dil eğitimi üzerine etkileri
(2020)
Türkiye’de yabancı dil seviyesini tespit etme ve yabancı dil yeterliğini ölçme amacıyla uygulanan YDS (Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı) ve YÖKDİL (Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil Sınavı) çoktan seçmeli sınavlar ...
İngilizce öğrenmede kişisel öğrenme ortamlarının kullanımı: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği
(2021)
Internet paved the way for educational technologies which have gradually gained importance in the field of
education and has passed the learning responsibility to the student. Succeeding this phase, Personal ...
Supplementary online study platform for an oral communication skills course: implementation, evaluation and suggestions
(2021)
The purpose of this study is to explore how first-year candidate teachers of English make
use of an online support to their EFL oral communication courses. The online support consists of
asynchronous ...
Analyse comparative de deux manuels de Français langue etrangeere selon les Axes de la perspective actionnelle
(2021)
Suite à l’émergence de la perspective actionnelle (PA) plusieurs manuels se déclarant de cette approche sont présents dans l’apprentissage du français langue étrangère. Dans le but d’analyser la conformité des manuels à ...
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında yapay zekâ: Sunduğu fırsatlar ve yarattığı endişeler
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Yapay zekâ (YZ), makinelerin daha önce insan zekâsı ile ilişkilendirilen bilişsel görevleri başarabileceği fikrine
dayanmaktadır. Etkileşimli kişiselleştirilmiş e-öğrenme platformlarını geliştirmek ve uygulamak için makine ...
Oyunlaştırma, oyuncu türleri ve oyunlaştırma tasarım çerçeveleri
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Oyunlaştırma, başka bir ifadeyle oyun tasarım unsurlarının oyun dışı bağlamlarda kullanımı, son dönemde birçok alanda olduğu
gibi eğitim alanında da sıklıkla adından bahsettirmektedir. Ancak eğitimde, öğrenen katılımını, ...
İngilizce öğrenmede kişisel öğrenme ortamlarının kullanımı: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
İnternet, eğitim alanında giderek önem kazanan eğitim teknolojilerinin önünü açarak, öğrenme sorumluluğunu öğrenciye bırakmıştır. Bu sürecin devamında, Kişisel Öğrenme Ortamları, öğrencilerin çevrimiçi platformlarda kendi ...