Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
İngilizce öğrenmede kişisel öğrenme ortamlarının kullanımı: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği
(2021)
Internet paved the way for educational technologies which have gradually gained importance in the field of
education and has passed the learning responsibility to the student. Succeeding this phase, Personal ...
Kişisel öğrenme ortamının İngilizce öğreniminde kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
21. yüzyıl öğrenmesinin gerekliliği, yeni eğitim teknolojilerini sürekli takip edebilen ve etkili öğrenenler olma adına mevcut
bilgi birikimini arşivleyebilen öğrenenlere dönüşmektir. Kişisel Öğrenme Ortamları, bu bağlamda, ...
Açık ve uzaktan öğrenmede dijital bölünme
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Teknolojik gelişmelerin önemli toplumsal sonuçlarından biri olan dijital bölünme genel olarak enformasyon ve iletişim
teknolojilerine erişmede, onları kullanabilmede ve etkisini hissedebilmede meydana gelen ekonomik ve ...
Açık ve uzaktan öğrenmede metafor analizi araştırmaları
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Metaforlar tam olarak ifade edilemeyen bir benzerliği, yakınlığı ve ilişkiyi ifade etmek için kullanılan gelişmiş dilsel yapılardır.
1980'lere kadar retorik veya dil dışı kullanım alanı bulunmayan metaforlar, George Lakoff ...
Kişisel öğrenme ortamları (editöre mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
İnternetin gelişiyle eğitim teknolojileri yükseköğretimde öğrenen ve öğreten rollerini değiştirmiştir. Bu rol değişimini takiben,
Kişisel Öğrenme Ortamları (KÖO) ile gerekli bir beceri olarak görünen kişisel öğrenme, ...
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında yapay zekâ: Sunduğu fırsatlar ve yarattığı endişeler
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Yapay zekâ (YZ), makinelerin daha önce insan zekâsı ile ilişkilendirilen bilişsel görevleri başarabileceği fikrine
dayanmaktadır. Etkileşimli kişiselleştirilmiş e-öğrenme platformlarını geliştirmek ve uygulamak için makine ...