Ara
Toplam kayıt 179, listelenen: 1-10
The relationship between teacher efficacy and technological pedagogical content knowledge within the scope of efl pre-service teachers
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmada, (a) Türk İngilizce öğretmen adaylarının öğretmen öz yeterliliğine ve onun üç boyutuna -"Öğrenci Katılımını Sağlama", "Sınıf Yönetimi" ve "Öğretim Stratejilerini Kullanma"- yönelik algılarının, (b) Teknolojik ...
Motion event descriptions in English by Turkish EFL instructors
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Son yirmi yılda, devinim eylemleri ve farklı dillerdeki tanımlanmaları alanında yapılan çalışmalara yönelik ilgi giderek artmıştır. Bu ilgi, dilleri, belli bir anlamsal yapıyı dilbilimsel ve sözcük açısından bölümlere ...
Exploring EFL students casual attributions of perceived success and failure in language learning process
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The main purpose of this study was to analyze Anadolu University Preparatory School students’ (elementary and Lower-Intermediate levels) causal attributions about their perceived success and failure in English language ...
Identifying English language needs of the Turkish national police academy students : a needs-based syllabus suggestion for law enforcement English course
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın temel amacı Polis Akademisi öğrencilerinin İngilizce dil gereksinimlerini belirlemekti. Çalışmanın ikinci bir amacı ise, belirlenen gereksinimlere göre, Güvenlik Bilimleri Fakültesi dördüncü sınıf öğrencilerine ...
Implicit phrasal verb knowledge gains through conceptual metaphor theory: A case of university prep school students
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Araştırmanın başlıca amacı öbek eylemlerin Kavramsal Eğretileme Kuramı ışığında açık kelime öğretimi tekniği kullanılarak öğretilmesi yoluyla hem kısa hem de uzun süreli bir öğrenme sağlanıp sağlanamayacağını sorgulamaktır. ...
Foreign language learning anxiety of high school students in Kosovo
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İkinci dil öğrenimi karmaşık bir süreçtir ve sadece kelime bilgisi ve dilbilgisi yapılarının kazanılmasını değil, aynı zamanda iletişim becerilerinin geliştirilmesini ve kültür bilincini de içerir. Bazı öğrenciler ikinci ...
Expression of epistemic modality in argumentative writing : a study based on learner corpora
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliğİ Bölümü birinci sınıfta okumakta olan Türk öğrencilerin İngilizce yazdıkları tartışmacı kompozisyonlarda bilgisel kiplik belirteçlerini nasıl kullandıkları ...
Implementation and outcome evaluation of the Turkish primary school English language teaching program
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışma ilkokul İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları kitaplara dair görüşlerini alarak ve 4.sınıf öğrencilerinin 2013 İngilizce Dil Eğitim Programının belirlediği dinleme hedeflerine ulaşıp ulaşmadığını ölçerek 2013 ...
An analysis of factive cognitive verb complementation patterns used by elt students
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, İngilizce'yi yabancı dil olarak olarak öğrenen Türk öğrencilerin olgusal biliş eylemlerini (bil-, anla-, hatırla-, unut-, ve pişman ol-) yanulamlama (eylemin seçtiği üyeler) özellikleri açısından ...
Perceptions of elt students related to learner autonomy in language learning
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma Anadolu Ünivesitesi İngilizce Öğretmenliği öğrencilerinin otonom öğrenme ile ilgili algılarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Araştırmaya 73 erkek ve 139 kız olmak üzere toplam 212 öğrenci katılmıştır. İngilizce ...