Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Exploring EFL students casual attributions of perceived success and failure in language learning process
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The main purpose of this study was to analyze Anadolu University Preparatory School students’ (elementary and Lower-Intermediate levels) causal attributions about their perceived success and failure in English language ...
Identifying English language needs of the Turkish national police academy students : a needs-based syllabus suggestion for law enforcement English course
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın temel amacı Polis Akademisi öğrencilerinin İngilizce dil gereksinimlerini belirlemekti. Çalışmanın ikinci bir amacı ise, belirlenen gereksinimlere göre, Güvenlik Bilimleri Fakültesi dördüncü sınıf öğrencilerine ...
A study on blended learning model for teaching practice course in pre-service English language teacher training program
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışmanın amacı Anadolu Üniversitesi, İngilizce Öğretmenliği Programı, öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi için harmanlanmış öğrenme modelinin uygulandığı bir ders geliştirmektir. Harmanlanmış öğrenme ...
Teachers' questions : do they encourage critical thinking?
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Günümüz toplumu bilgi ve teknoloji toplumu olarak adlandırılabilir. Bu toplumda yer alan her bir bireyin, teknoloji ve bilgiyle baş edebilmesi için eleştirel düşünmesi ve düşüncelerini başkalarıyla paylaşması gerekir. Bu ...
Non-native EFL teachers' beliefs about teaching reading
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Öğretmenlerin sınıf içindeki tutumlarını etkileyen en önemli faktörlerden biri olması sebebiyle öğretmen inanışları son yıllarda yapılan birçok çalışmanın odak noktası haline gelmiştir. Bu çalışmanın amacı ingilizce ...
A survey to gather student perceptions of Anadolu University English Preparotory School on the point of evaluating the program
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Eğitim programlarını değerlendirmeye yönelik birçok çalışma olmasına karşın, öğrenci algılamalarının bir program değerlendirme aracı olarak kullanılması ancak son zamanlarda önem kazanmıştır. Bu çalışma, öğrenci algılamalarının ...
Language needs of electric-electronics engineering students at Dumlupınar University : do they need ESP?
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Bu çalışmanın temel amacı Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ), Mühendislik Fakültesi, Elektrik Elektronik Mühendisliği (EEM) bölümü öğrencilerinin dilsel gereksinimlerini ortaya koymaktır. Bu amaç doğrultusunda, EEM bölümü ...
A needs analysis for Anadolu University Civil Aviation students' ESP courses
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışma Anadolu Üniversitesi, Sivil Havacılık Yüksek Okulu öğrencilerinin havacılık İngilizcesi'nde dil ihtiyaçlarını belirlemek üzere yapılmıştır. Birinci bölümde konuya giriş yapılarak sorun çalışmanın amacı varsayımları ...
An experimental study on the significance of students' interest in reading comprehension through authentic texts
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışma özgün metinlerle (temel görevi hedef dilde mesaj iletmek olan ve o dili öğretmek olmayan metinler) yabancı dilde okuma anlama becerisinin geliştirilmesi için ''öğrenci ilgileri'' nin önemi üzerinde yoğunlaşmıştır. ...
5th grade English teachers' evaluations of curriculum objectives
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu çalışmada 5. sınıf İngilizce öğretmenlerinin İngilizce programının özel amaçlarını taşımaları gereken özellikler açısından değerlendirmeleri amaçlanmıştır. Bu nedenle bir özel amacın taşıması gereken özellikler ilgili ...