Ara
Toplam kayıt 26, listelenen: 1-10
The acquisition of aorist passive voice in Turkish EFL context : a comparison between processing instruction and meaningful output-based instruction
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
This study investigates the relative effects of processing instruction (PI) and meaningful output-based instruction (MOBI) in the learning of aorist passive voice in English by Turkish primary school EFL learners and ...
Visually enhanced input, input processing or pushed output : a study on grammar teaching
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Öğretmenler öğrencilerinin dikkatini öğrettikleri forma nasıl çeker? Araştırmacının öncelikli hedefi forma odaklı öğretim yönteminde kullanılan en etkili dikkat çekme tekniğini bulmaktır. Dikkat çekme tekniklerinin etkilerini ...
Use of corrective feedback in EFL classes
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışma, yükseköğretim düzeyinde, İngilizce yabancı dil eğitimi konuşma becerileri sınıflarında, öğrencilerin dil hataları ile öğretmenlerin bu hatalara yönelik kullandıkları sözlü düzeltici dönütler arasındaki ilişkiyi ...
Markedness theory in the acquisition order of dative alternation by Turkish adult learners of English = İngilizce öğrenen yetişkin Türk öğrencilerin İngilizce'de dolaylı nesnenin tümce içindeki sıralamasını edinmesinde belirtilik kavramı
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Günümüzde Evrensel Dilbilgisi (Universal Grammar) kuramı ikinci dil edinimi alanında önemli teorik ve uygulamalı incelemelere yol açtı. İkinci dil edinimi alanındaki çalışmalara göre Evrensel Dilbilgisi kuramının yetişkinlerin ...
Beliefs on the nature of language learning : a comparative study of Turkish efl learners' and their teachers' beliefs at university level = İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen üniversite öğrencileri ve öğretmenlerin dil öğrenimine ilişkin inançlarının karşılaştırmalı çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Yabancı dil öğrenen öğrencilerin ve yabancı dil öğreten öğretmenlerin dil öğrenimi konusunda belli inançları vardır. Bu inançlar kişisel ve çevresel faktörlerce etkilenebilir ve dil öğrenirn sürecini etkileyebilirler. Bu ...
The in fluence of bilingual (English-Turkish) and monolingual (English-English) glosses on incidental vocabulary learning through reading
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Yaygın olarak kullanılan birkaç bin kelimenin dışında imla ve kelime bilgisinin en verimli şekilde, okuma yoluyla rastlantısal olarak geliştiği, hem birinci dilde, hem de yabancı dilde yapılan çalışmalar sonucunda ...
An evaluation of the communicative success of Turkish EFL learners in utilizing politeness strategies in requests
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışma İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin İngilizce'de ricalardaki kibarlık stratejilerini kullanmalarındaki iletişimsel başarılarını incelemektedir. Türk öğrencilerin bu alandaki başarılarına ...
Using musicvideos in EFL speaking classes
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu çalışma, İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerinin, İngilizce Dili Sözlü Anlatım başarılarının, videoklip kullanımıyla artırılıp artırılamayacağını inceleyen bir uygulamadır. Dilde akıcılık, dilbilgisi, ...
Language learning strategies of Turkish EFL students and the effects of proficiency level and gender on strategy use
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bu araştırma, 1994-1995 öğretim döneminde Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi'nin İngilizce hazırlık programında okuyan öğrencilerin hangi dil öğrenmestratejilerini ne sıklıkta kullandıklarını ortaya çıkarmak ...
L1 use in beginner level EFL speaking classes and its effect on elementary level students' oral performances
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
İngilizcenin yabancı dil olarak öğretildiği sınıflarda ana dil kullanımı bir çok araştırmacının dikkatini çekmektedir. Bu konuyla ilgili çalışmalar genellikle ana dil kullanımına karşı olan tavırlar, ana dilin kullanıldığı ...