Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Visually enhanced input, input processing or pushed output : a study on grammar teaching
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Öğretmenler öğrencilerinin dikkatini öğrettikleri forma nasıl çeker? Araştırmacının öncelikli hedefi forma odaklı öğretim yönteminde kullanılan en etkili dikkat çekme tekniğini bulmaktır. Dikkat çekme tekniklerinin etkilerini ...
L1 use in beginner level EFL speaking classes and its effect on elementary level students' oral performances
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
İngilizcenin yabancı dil olarak öğretildiği sınıflarda ana dil kullanımı bir çok araştırmacının dikkatini çekmektedir. Bu konuyla ilgili çalışmalar genellikle ana dil kullanımına karşı olan tavırlar, ana dilin kullanıldığı ...
A study on the communication strategies used by field dependent and independent Turkish EFL learners to express lexical meaning
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bazı öğrencilerin ikinci/yabancı dil edinim ve öğreniminde diğerlerinden daha başarılı olduğu gerçeği, araştırmacıları ikinci dil ediniminde başarı göstergeleri olarak bireysel özelliklerin araştırılmasına yöneltmiştir. ...
The noun phrase accessibility hierarchy (NPAH) the acquisition of English restrictive relative clauses by Turkish adult learners of English
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
While learning a language, the importance of the target language syntax cannot be denied. Howewer, how this syntax is formed and developed in the learners' interlanguage has undergone many different explanations. Markedness ...
Oral peer feedback in process approach implemented EFL writing classes
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
As a reflection of the co-operative learning theory and the process approach, peer feedback is used in process approach implemented writing classroom. By this, teachers aim at helping student writers to develop a sense of ...
A study of sources of foreign language classroom anxiety in speaking and writing classes
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Dil öğrenimi ve öğretimi üzerine yapılan çalışmalar son zamanlarda öğrenciler ve onların dil öğrenimi sürecine bakış açıları üzerine odaklanmıştır. Öğretme ve öğrenmenin söz konusu olduğu her ortamda sınıfın dört duvarı ...
Requesting in English : interlanguage pragmatics of Turkish children
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Bu çalışmanın amacı özel ilköğretim kurumlarına devam eden ve İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen 8. sınıf Türk öğrencilerinin kullandıkları rica yapılarını incelemektir. Çalışmanın katılımcıları iki ana gruptan ...