Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Tüketicilerin internet reklamlarına yönelik tutumları
(2013)
İnternet üzerine yapılan akademik araştırmalar, tüketicilerin demografik özelliklerine ağırlık ve- ren istatistikî veriler sunmakta, kişilerin inanç ve tutumlarına yönelik çalışmalar sınırlı kalmakta- dır. Oysaki yeni ...
Gazeteler Üzerinden Darbeler: Kırgızistan 2010 Olaylarının Türkiye Basınında İnşası
(2017)
Medya gerçeğin temsil edildiği değil onun yeniden inşa edildği bir yerdir. Konu uluslararası haberler olduğunda ise durum daha da hassas bir hale gelmektedir. Yerel haberleri vatandaşlar en azından sokakta gördüklerinden ...
Etkileşimli Televizyon Geleneksel Televizyona Karşı: Televizyon İzleyicisi Ne İster?
(2014)
Televizyonun etkileşimli hale gelmesi yayıncılık alanında büyük bir değişim olarak değerlendirilmektedir. Teknolojinin etkisiyle televizyon izleme kültüründe gözle görülür bir dönüşüm yaşandığı ve izleme kültürünün vazgeçilmez ...
Kar Amacı Gütmeyen Kurumların Kurumsal İtibarı: Kızılay Örneği
(2015)
Günümüz rekabet koşullarında öne çıkmak ve varlığını sürdürebilmek için arzu edilen bir itibara sahip olmak firmalar için oldukça önemlidir. Bu durum kar amacı güden kurumlar için geçerli olduğu kadar kar amacı gütmeyen ...
Uzak Mesafeler, Yakın İlişkiler: Kültürlerarası İletişim Perspektifinde Anzak Günü’nün Türk Yazılı Basınında Sunumu
(2009)
Bu çalışmada, Türkiye’de her yıl 25 Nisan’da Avustralya ve Yeni Zelandalılar tarafından kutlanan Anzak Günü’nün ve dolayısıyla Anzak kimliğinin yazılı basında nasıl sunulduğu araştırılmıştır. Bu bağlamda, kültürlerarası ...
Nefret söyleminin inşasında sosyal medyanın rolü: Ekşi Sözlük örneği
(2020)
Gündelik hayat içerisinde çeşitli nefret söylemlerinin yoğun olarak üretildiği ve bu söylemlerin farklı mecralarda özellikle de sosyal medya ortamlarında paylaşılmasıyla yeniden üretildiği söylenilebilir. İnteraktif bir ...