Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Etkileşimli sanal dünyanın (Second Life) modelleme tekniklerini kullanarak sanal sanat galerisi oluşturulması
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Etkileşimli bilgisayar oyunları ve sanal dünyalar, fotoğrafın icadı ve sinemanın keşfinden sonra insan görme biçimlerinde değişiklikler yaratmış teknolojilerin gelişmesine neden olmuştur. Gittikçe yaygınlaşan üç boyutlu ...
Bir anlatı biçimi olarak hipermedya
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bu çalışmada anlatı kavramı içerisinde, anlatı biçimi olarak hipermedya incelenmeye çalışılmıştır. Hipermedya, multimedya olanaklarını kullanarak etkileşimliliğin ön plana çıktığı farklı bir anlatı biçimidir. Kullanıcının ...
Kullanıcı merkezli çoklu ortam tasarım esaslarına dayanarak bir eğitim CD'sinin hazırlanması
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Bu çalışmada kullanıcı merkezli çoklu ortam tasarım esaslarının çokluortam (multimedia) uygulamalarına nasıl yön verdiği incelenmeye çalışılmıştır. Çokluortam bir çok farklı ortamları kullanmaya olanak vererek bilgi edinmek, ...