Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Karakter animasyonda doğru hareket ve doğru anlam
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
İnsanlar, eski çağlardan beri çevrelerinde gördükleri nesnelerin yansımalarını yaratmaya çalışmışlardır. Günlük hayatlarında gördükleri nesneleri çizmişler veya heykel ile üç boyutlu şekilde oluşturmuşlardır. Daha ileri ...
Üç boyutlu modellemede doku kaplama
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
İlerleyen teknoloji, insanoğlunun yaşamını her açıdan etkilediği gibi, sanatı da etkisi altına almış ve birçok sanat dalı içerisinde kendini göstermeye başlamıştır. Günümüzde resim, heykel, seramik, mimarlık ve grafik ...
Karakter geliştirme ve bu süreçte ortaya çıkan sorunlar
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
19. yüzyılda hızlanan teknolojik gelişmeler, bir çok yönden sanatı etkilemiştir. Bu dönemlerde resim sanatı nesnel gerçekliği ve dördüncü boyut yani hareket sorununu aşamamış, bu nedenle fotoğrafik teknolojiler daha baskın ...
Gölge oyunu ve animasyon canlandırma tekniklerinin eşzamanlı ve ortak bir sahnede uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bu çalışmanın temelinde aşağıdaki ön koşullar bulunmaktadır: ·Sergileme anlayışlarında izleyici yönetmen ve tasarımcı açısından yeni bakış açılarına ihtiyaç duyulur. ·Gölge oyunu ve animasyon kökenlerini dinsel ritüllerden ...
Alman dışavurumculuğunun tarihsel gelişim içerisinde animasyona etkisi, ve konu üzerine bir deneme
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bu çalışmanın temelinde, aşağıdaki ön koşullar bulunmaktadır. ·Bir sanat akımı, belirli bir zaman dilimi içerisinde ortaya çıkıp, akıma ait en belirgin eserler yine aynı zamanda üretilse de, akımın etkisi daha sonraki bir ...