Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
İçsel markalaşma ve duygusal bağlılık ilişkisi : çalışan perspektifinden betimsel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
İçsel markalaşma çalışan davranışlarıyla marka vaadinin uyumlu hale getirilme sürecidir. Bu nedenle kurumlar içsel iletişim ve insan kaynakları uygulamaları ile çalışanların marka vaadini destekleyen davranışlar geliştirmesini ...
Üniversitelerin kurumsal iletişim yönetimi : Anadolu Üniversitesi örnek olay çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
İkinci Dünya Savaşı sonrası yaşanan gelişmeler, özellikle globalleşme süreci, pek çok değişikliği beraberinde getirmiştir. Değişen dünyada, yönetim şekilleri de değişim göstermiş, iş dünyasında, teknoloji, şeffaflık, bilgi, ...
Halkla ilişkilerde stratejik konu yönetiminde jenerik ilaç konusunun incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Konu yönetimi; bir kurum veya çıkar gruplarını olasılıkla etkileyecek ortaya çıkabilecek eğilimlerle ilgili olan noktalar veya sorunlara yönelik uygun eylemi alan ve bunu tahmin eden bir yönetim sürecidir. Konu yönetimi ...
Kurumsal itibar ve Anadolu Üniversitesi İ.B.F. örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Küreselleşmenin etkileriyle rekabetin yoğunlaştığı günümüz iş hayatında kuruluşların faaliyetlerini sürdürebilmeleri, finansal performanslarının yanı sıra "görünmeyen bazı değerlerinin" de varlığına bağlı olmuştur. ...
Halkla ilişkilerde ölçümleme ve değerlendirme
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin son yıllarda basın bültenleri ve duyurumun dışına çıkıp çok daha karmaşık bir hal almasından , halkla ilişkiler faaliyetlerinin performansını bilmek isteyen halkla ilişkiler ajanslarının ...
BM Küresel Sorumluluk Anlaşması bağlamında kurum içi halkla ilişkilerde mükemmellik ve çalışanların kurumsal sosyal sorumluluk algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2009)
Kurumların iç hedef kitleleri ile formal iletişimini yöneten, planlayan ve böylece kurum içindeki bilginin paylaşımındaki eşitsizlikleri gidermeye çalısan kurum içi halkla ilişkiler, mükemmellik yaklaşımı çerçevesinde ...
Kurumsal kimlik tanıtımını etkileyen faktörler : Türkiye'nin ilk 500 kurumuna yönelik bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde kurumsal kimliğe verilen önemin artmasıyla birlikte bu çalışma, Alessandri'nin çalışmasını uyarlayarak Türkiye'de kurumsal kimlik tanıtımının önemini ve kurumsal kimlik tanıtımını etkileyen faktörleri araştırmaktadır. ...
İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu çalışma; işletme içinde, James E.Grunig ve Todd Hunt tarafından geliştirilen halkla ilişkiler modellerinin, kültürel çeşitliliği yönetmede etkinliğini belirlemeye ve Geert Hofstede tarafından geliştirilen kültür ...