Ara
Toplam kayıt 77, listelenen: 1-10
Havaaracı bakım faaliyetlerinin dış kaynaklardan tedarik edilme sürecinde havacılık emniyetine etki eden faktörlerin tespit edilmesine yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Günümüzde havayolu işletmeleri, bir yandan öz yeteneklerine odaklanırken diğer yandan uzmanlık alanları olmayan faaliyetler konusunda dış kaynaklara başvurmaktadırlar. Dış kaynaklardan yararlanma, hem artan bir nitelikte ...
Effects of national culture on entrepreneurial intentions
(International Business Information Management Association, IBIMA, 2010)
National culture plays a pivotal role in shaping the behavior of individuals in all spheres of life. This behavior also guides individuals towards opting between doing job or starting a personal business. Little work has ...
Türk Havayolu işletmelerinin yolcu taşıma hizmetlerine yönelik algı haritalarının konumlandırma konsepti ile ilişkisinin Twitter üzerinden analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Rekabetin hiç olmadığı kadar önemli olduğu günümüzde işletmeler, değer yaratarak gerek marka gerekse ürün ya da hizmet boyutunda müşterilerin zihninde önemli bir konuma sahip olmaya çalışmaktadırlar. Pazarlama çabalarından ...
İş talepleri ve iş kaynaklarının kabin görevlilerinin emniyetli davranışlarına olan etkileri : nitel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
İş talepleri, işin gerektirdiği fiziksel ve zihinsel çabaların çalışan üzerindeki fiziksel, psikolojik ve sosyal etkileri olarak değerlendirilirken, iş kaynakları ise bu etkileri azaltan çalışanın başarılı sonuçlar elde ...
Türkiye'deki özel havayolu işletmelerinin rekabet stratejileri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Havacılık sektörü, ülkenin ekonomik (dış ticaret, yurt dışı gelir, vb.) açıdan yaşamsal ve özellikle turizm açısından en stratejik sektörlerinden biridir; dolayısıyla sektörün rekabetçi olması ve hem iç hem de küresel ...
Devlet, aktör ve değişim: 1983-2013 yılları arası Türk havayolu taşımacılığı alanında kurumsal değişim
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmanın temel amacı, bir örgütsel alan olarak Türk havayolu taşımacılığı alanının 1983-2013 yılları arasındaki gelişimi ve değişiminde devletin rolünü anlamak ve açıklamaktır. Araştırma kapsamında, devletin ...
Paydaş etkileşimi temelinde havalimanlarında sürdürülebilir yer hizmetleri misyonuna yönelik değer yaratma sürecinin analizi ve Kayseri havalimanında bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Havalimanı yer hizmetleri yönetimini geliştirmek için bir çerçeve yaklaşımı önerildiği bu çalışmada amaç paydaş etkileşimli değer yaratma sürecinin sürdürülebilir havalimanı yer hizmetleri misyonuna katkısını değerlendirmektir. ...
Havayolu yolcu ve bagaj kabul bölümünün analizi ve hizmet kalitesi algısına etki eden faktörlerin araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Yolcuların havalimanı terminaline girdiklerinden itibaren havayolu sorumluluğunda aldıkları hizmetlerin başında yolcu ve bagaj kabul (check-in) hizmeti gelmektedir. Bu adımdan itibaren havayolu hizmet kalitesi yolcu ...
Türkiye hava kargo taşımacılığı sektöründe havayolu seçim kriterlerinin analitik hiyerarşi yöntemi ile incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Hava kargo taşımacılığı sektöründe faaliyet gösteren hava kargo acentelerinin amacı, kargoların en hızlı şekilde ve en düşük maliyetle, doğru zamanda ve doğru yere ulaştırılmasını sağlayacak havayolunun seçimini yapmaktır. ...
Kısa ve orta mesafeli hatlarda kapıdan kapıya yolcu taşımacılığında ulaştırma şekillerinin incelenmesi,en etkin ulaştırma şekli için bir karar destek modeli önerilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Ulaştırma sosyal günlük yaşamın ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Hareketlilik yaşam kalitesinin temel dinamiklerindendir. Sürekli gelişen ekonomiler ve artan nüfus ile ihtiyaçlar ve yaşam standartlardan kaynaklanan ...