Yazar "Arıkan, İrfan" için Turizm İşletmeciliği listeleme
-
Aile turizmine yönelik hizmet veren otel işletmelerinde hizmet kalitesi : Antalya Bölgesinde Türk ve Alman turistlere yönelik bir araştırma
Yılmaz, Aysel (Anadolu Üniversitesi, 2007)Yalnız seyahat eden bireylere göre farklı beklenti, istek ve gereksinimlere sahip olan aileler, turizm pazarında farklı potansiyel müşteri tipleri oluşturmaktadır. Seyahat acentaları, ulaştırma ve otel işletmeleri tarafından ... -
Boş zaman sosyolojisi ve boş zamanlarını değerlendirme aracı olarak kültür turizmi ve dinlence turizmine katılan yerli turistlerin karşılaştırmalı sosyolojik analizi
Köybaşı, Nihal (Anadolu Üniversitesi, 2006)Boş zaman etkinliklerinin türü, bu etkinliklere katılma biçimi ve bireylerin bu etkinliklere ayırdığı süre toplumdan topluma, bireyden bireye farklılıklar gösterir. Boş zamanları değerlendirme etkinlikleri içeriklerine ve ... -
Seyahat işletmelerinde profesyonel turist rehberliği, rehberlik mesleğinin sorunları ve çözüm önerileri üzerine bir alan araştırması
Polat, Tülay (Anadolu Üniversitesi, 2001)Profesyonel Turist Rehberlerinin, turizm sektöründe büyük görevleri ve o ölçüde de sorumlulukları vardır. Çünkü turist ile yakın ilişkide olan rehberdir. Onun davranışları turiste, toplum ve ülke hakkında fikir ve bilgi ... -
Şehir turizmi ve kültür : yabancı turistlerin kültürel bir destinasyon olarak İstanbul'u değerlendirmeleri üzerine bir araştırma
Uca Özer, Selda (Anadolu Üniversitesi, 2010)Kültürel deneyim kazanma, spor ve sanat etkinlikleri, alışveriş ve is amaçlı seyahatler gibi pek çok farklı boyuttan oluşan şehir turizmine olan ilgi tüm dünyada hızla artmaktadır. Bu araştırmada, şehir turizmi olgusu ... -
Yüzen adaların bir destinasyon olarak pazarlanması : yüzen adalara olan potansiyel talebi ve tüketici beklentilerini belirlemeye yönelik bir alan araştırması
Yüksek, Gökçe (Anadolu Üniversitesi, 2007)Dünyada gelecek yıllarda beklenen seyahat eğilimlerinin başında "yeni ve farklı destinasyonların kazanacağı önem" gelmektedir. Bununla beraber tüketicilerin talep ve davranışlarındaki farklılaşma da devam edecektir. Bu ...