Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Fast-Food (hızlı yemek) sisteminin Türk mutfağına uyarlanması ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Türkiye'de yiyecek-içecek sektörü son elli yıllık dönemde; batı kültürüne açılma, göç ve kentleşme, kadının çalışma yaşamına girmesi, fast-food sistemi, gıda endüstrisi ve turizmdeki gelişmelerin etkisiyle önemli değişimler ...
Kapıdağ yarımadası'nda bulunan ikinci konutların turizm amaçlı değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de alternatif turizm çeşitlerinin çoğalması tüketici istekleri ve konaklama ihtiyaçlarında meydana gelen şekil değişikliği vb. nedenlerden dolayı, ikinci konut olarak adlandırılan ve yılın ...
Otel işletmelerinde ilişkisel pazarlama ve Kemer Bölgesindeki otel ve tatil köylerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Günümüzde otelcilik endüstrisi olgunluk dönemine ulaşmış ve rekabet ciddi bir şekilde artmıştır. Çok sayıda otel işletmecisi geleneksel pazarlama yaklaşımının gelecek için yeterli olmadığını fark etmiştir. Rekabet avantajı ...
Otel işletmelerinde dinamik programlamaya dayalı oda fiyatının belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Türkiye, artan yatak kapasitesi ve turizm gelirleri ile dünya turizm pazarında %1.3'lük bir pay almaktadır ve turist kabul eden ülke sıralamalarında da 19. sıraya yükselmiş durumdadır. Ancak, bu gelişme, küreselleşen turizm ...
Tur operasyonlarında charter seferlerinin kullanımı ve tercih edilme nedenleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Bu çalışmanın birinci bölümünde turizmin can damarı olan seyahat acentaları ve tur operatörleri ana hatları ile tanıtılmıştır ve havayolu ulaştırması çeşitli yönleri ile ele alınarak havayolu ile turizm arasındaki ilişki ...