Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Yüzen adaların bir destinasyon olarak pazarlanması : yüzen adalara olan potansiyel talebi ve tüketici beklentilerini belirlemeye yönelik bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Dünyada gelecek yıllarda beklenen seyahat eğilimlerinin başında "yeni ve farklı destinasyonların kazanacağı önem" gelmektedir. Bununla beraber tüketicilerin talep ve davranışlarındaki farklılaşma da devam edecektir. Bu ...
Seyahat işletmelerinin satınalma merkezlerinin yapısı ve bu merkezlerin endüstriyel satınalma kararlarını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Uluslararası piyasalarda yaşanan rekabet, turizm endüstrisini oluşturan alt sektörlerde de yaşanmaktadır. Hizmet sektörünün, ekonomide giderek önemini artırdığı da gerçektir. En önemli hizmet sektörlerinden biri olan turizm ...
Turizm sektöründe durumsal faktörlerin örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Örgütsel bağlılık, işgören performansı ve iş tatmini üzerine olumlu etkilerde bulunmaktadır. Ayrıca, örgütsel bağlılık kaliteli mal ve hizmet üretimini ve müşteri memnuniyetini sağlamada ve işgören devir hızını azaltmada ...
Bilişim teknolojileri ve finansal yapılanma sürecinde bütünleşmiş Türk tur operatörleri için bir uygulama ve model önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Küreselleşme eğilimi, uluslararası pazarda çalışan turizm şirketlerinin yapılannda değişikliklere neden olmaktadır. Rekabet, pazar payını artırma ve imaj geliştirm çalışmaları farklılaşan küresel pazardaki önemli kavramlar ...
İstanbul'daki beş yıldızlı otel restoranlarının rekabet stratejilerinin belirlenmesine yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Yiyecek ve içecek işletmelerinin içinde bulunduğu rekabet ortamı, işletmelerin kendilerini ve pazardaki rakiplerini doğru bir biçimde analiz etmelerini ve faaliyette bulundukları pazar yapısının incelenmesini gerektirmektedir. ...
Türkiye'deki küçük ve orta büyüklükteki konaklama işletmelerinde bilgi teknolojileri kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Gelişen bilgi teknolojileri, işletmelerde hizmet üretim süreçlerinin etkinleştirilmesinin yanında, üretilen mal ve hizmetlerin potansiyel tüketicilere tanıtılması ve pazarlanmasında da önemli bir araç konumuna gelmiştir. ...
Beş yıldızlı otel işletmeleri için getiri yönetimi uygulama modeli
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Sürekli zorlaşan rekabet koşulları otel işletmelerinde talep ve kapasite yönetiminin önemini artırmakta ve sistematik yönetim yaklaşımlarına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu nedenle çalışmada beş yıldızlı otel işletmeleri için ...
KKTC turizm sektöründe bütünleşik tedarik zincirinin konaklama işletmelerinin performansına etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Kuzey Kıbrıs turizm sektöründe faaliyet gösteren işletmeler, temelde siyasi izolasyonlardan kaynaklanan oldukça sıkıntılı şartlar altında yaşamlarını sürdürmektedirler. Hedeflerine ulaşabilmeleri, diğer destinasyonlardaki ...