Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Otel işletmelerinin potansiyel çalışanlara yönelik izlenim yönetimi taktikleri
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu tez çalışmasında, Türkiye'deki otel işletmelerinin web siteleri üzerinden potansiyel çalışanları etkilemek amacıyla ne tür izlenim yönetimi taktiklerine başvurduklarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca, otellerin web ...
Otellerde sosyal medya pazarlamasının yararlarına yönelik yönetici algılarının belirlenmesi : Antalya örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı; Antalya ili örneğinde, 4 ve 5 yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde çalışan genel müdürlerin ve departman yöneticilerinin sosyal medyayı pazarlama amacıyla kullanım düzeylerinin belirlenmesi ve ...
Aile turizmine yönelik hizmet veren otel işletmelerinde hizmet kalitesi : Antalya Bölgesinde Türk ve Alman turistlere yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Yalnız seyahat eden bireylere göre farklı beklenti, istek ve gereksinimlere sahip olan aileler, turizm pazarında farklı potansiyel müşteri tipleri oluşturmaktadır. Seyahat acentaları, ulaştırma ve otel işletmeleri tarafından ...