Başlık için Uzaktan Eğitim listeleme
Toplam kayıt 165, listelenen: 98-117
-
Karma öğrenme sistemlerinde ulaşılabilir bilgisayar teknolojilerinin kullanımı
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Karma öğrenme (hybrid learning – h-learning), ulaşılabilir bilgisayar teknolojileri (ubiquitous computing - u-computing) ve ulaşılabilir öğrenme (ubiquitous learning – u-learning), öğrenme deneyiminin geleceğinde yer alan ... -
Kitlesel açık çevrimiçi derslerde öğrencilerin davranış ve tercihleri ile bireysel özellikleri arasındaki ilişki
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu araştırmada, Türkiye'de Türkçe açılan kitlesel açık çevrimiçi ders katılımcılarının bireysel özellikleriyle derslerdeki materyal tercihleri ve aktiflik düzeyleri arasında bir ilişki olup olmadığı incelenmiştir. Araştırma ... -
Kitlesel açık çevrimiçi derslerde öğrenenlerin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu araştırmanın amacı Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslere (KAÇD) katılan öğrenenlerin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin incelenmesidir. Araştırmada nicel veri toplama yöntemi olan tarama yöntemi kullanılmıştır. Araştırma ... -
Kitlesel açık ve uzaktan öğrenmede başarının açık uçlu sorularla ölçülmesine yönelik bir sistemin tasarımı, uygulanması ve değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Ölçme araçları, amaca ve amacın işaret ettiği bilişsel düzeye göre çeşitlenebilmelidir. Akademik başarının farklı düzeylerde ölçülebilmesi için sadece çoktan seçmeli sorulardan değil, doğru-yanlış, boşluk doldurma, eşleştirme, ... -
Koronavirüs (Covid-19) pandemi süreci ve pandemi sonrası dünyada eğitime yönelik değerlendirmeler: Yeni normal ve yeni eğitim paradigması
(Anadolu Üniversitesi, 2020)Koronavirüs (Covid-19) pandemisi ile beraber yakın geçmişte ütopik olarak değerlendirilebilecek deneyimler, 2020 yılının başından itibaren küresel olarak tüm dünyada yaşanmaya başlanmıştır. Hayatın her alanını etkileyen ... -
Kullanıcı tarafından oluşturulan web sayfa içeriklerinin hetagoji tabanlı özelleştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın temel amacı, kullanıcı konumunda olan ebeveyn ve çocuklar tarafından oluşturulacak bir web sayfa içeriğinin Hetagoji yaklaşımına dayalı olarak özelleştirilmesinin aile ve çocuk ile birlikte yapılmasına ilişkin ... -
Kırsal eğitim ortamlarının bilgi ve iletişim teknolojileri yoluyla iyileştirilmesi : Eskişehir taşımalı ilköğretim uygulaması örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu çalışmada, genelde kırsal eğitimin özelde Taşımalı İlköğretim Uygulamasının bilgi ve iletişim teknolojileri, uzaktan eğitim yaklaşımı ve eÖğrenme uygulamaları kullanılarak iyileştirilmesine yönelik model geliştirilmiş ... -
Learning in 3D virtual worlds and current situation in Turkey
(Elsevier Science BV, 2010)One of the promising innovations in information and communication technologies is three-dimensional virtual world platforms like Second Life, Dreamworld and Active Worlds. 3D virtual worlds have a considerable importance ... -
Level of intrinsic motivation of distance education students in e-learning environments
(Wiley, 2018)According to researches, motivation that initiates and sustains behaviour is one of the most significant components of learning in any environment. Accordingly, level of intrinsic motivation triggers and sustains the ... -
Merging MOOC and mLearning for increased learner interactions
(2012)In this paper, the authors suggest the merger of the Massively Open Online Course (MOOC) format and mobile learning (mLearning) based on mutual affordances of both contemporary learning/teaching formats to investigate ... -
Meslek liseleri 9. sınıflarda yabancı dil dersinde sorun çözme yönteminin öğrenci menuniyeti ve başarısı üzerine etkisi : (Eskişehir Atatürk Anadolu Meslek Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi örneği)
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Değişen dünya düzeni eğitim sistemlerine etki ederek en az bir yabancı dil bilme zorunluluğunu getirmiştir. Türkçe dil ailesi Avrupa dil ailelerinden farklı yapıda olduğu için, ana dili Türkçe olanlar, Avrupa dillerini ... -
Metaphors in meta-communication
(IGI Global, 2011)This chapter is based on the claim that the metaphors as a new and powerful tool in different sciences especially including Information Systems and a number of sociological disciplines such as linguistic, education, and ... -
Mobil öğrenme : meslek yüksekokullarında bilginin yeniden yapılandırılması üzerine bir durum çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu araştırmada meslek yüksekokullarında mobil öğrenmenin uygulanabilirliği araştırılmıştır. Bu amaçla, araştırmacı tarafından bir mobil öğrenme ortamı tasarlanmıştır. İç Anadolu bölgesinde ilçe merkezinde yer alan bir ... -
Mobil öğrenme üzerine güncel çalışmalarla ilgili bir içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2019)Teknolojik gelişmeler eğitim sistemlerini etkilemektedir. Bilgisayar kullanımı ve eğitim sistemlerinde internet ile bilgiye ulaşma yolları değişmiştir ve mobil öğrenme gibi kavramlar ortaya çıkmıştır. Son yıllarda, mobil ... -
Mobil öğrenme: her zaman, her yerde kesintisiz öğrenme deneyimi
(Anadolu Üniversitesi, 2015)Mobil teknolojiler yaşam biçimlerimizi değiştirdiği kadar öğrenme biçimlerimizi de değiştirmektedir. Bu bakış açısıyla tanımlandığında mobil öğrenme her zaman her yerde öğrenmeyi mümkün kılabilmek için mobil teknolojilerin ... -
MoBip project: To raise awareness about bipolar disorder through an 3D pop-up book
(IGI Global, 2016)This study aims to set forth a framework for how the design and scenarios should be handled, and how mHealth ecosystem and Universal Design principles should be used in the designing of an "interactive augmented reality ... -
Multitasking or continuous partial attention: A critical bottleneck for digital natives
(2013)With the beginning of the second half of the past century, advances in Information and Communication Technologies had unprecedented influence deeply felt in all social structures. The effects were so much widespread that ... -
New priorities and needs in distance education: Think big!!!
(IGI Global, 2014)The main purpose of this chapter is to give information about the Distance Education System at Anadolu University (DESA), which has nearly two million students from diverse backgrounds. By the 1990s, the number of people ...