Başlık için Uzaktan Eğitim listeleme
Toplam kayıt 165, listelenen: 117-136
-
Opinions of Expert Academicians on Online Data Collection and Voluntary Participation in Social Sciences Research
(EDAM, 2017)This study aims to determine the opinions of academicians who teach scientific research methods courses in the field of social sciences on collecting data through online surveys, on the "voluntary basis" of academic research, ... -
Overcoming Cyberbullying in Childhood: Children as Digital Leaders
(Scitepress, 2017)Cyberbulling in childhood may damage learning and development of children in their life. Being aware of cyberbulling and developing societal strategies in protecting cyberbulling are very crucial to set secure learning and ... -
Öğrenci başarısının yapay sinir ağları ile kestirilmesi : Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi (AÖS) kapsamında, 2014 - 2015 ve 2015 - 2016 öğretim yıllarında Temel Bilgi Teknolojileri – 1 (BIL101U) dersine kayıtlı olan öğrencilerin dönem sonu sınavı puanları ... -
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ... -
Önceki öğrenmenin tanınması ve Türk yüksek öğretim sistemi için politika önerisi
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Önceki Öğrenmelerin Tanınması (ÖÖT) nerede, ne zaman ve hangi bağlamda gerçekleştiğine bakılmaksızın edinilmiş bilgi ve becerilerin tanınması sürecidir. Yakın zamana kadar formel kurumlarda edinilen bilginin tanınması ... -
Pre-service EFL teachers' self-efficacy beliefs, goal orientations, and participations in an online learning environment
(Anadolu Universitesi, 2016)This study examined the pre-service EFL teachers' self-efficacy beliefs, goal orientations, and participations in an online learning environment. Embedded mixed design was used in the study. In the quantitative part of the ... -
Programlama dillerinin çevrimiçi öğretimi : öğrenenlerin tutumlarının, memnuniyetlerinin ve akademik başarılarının incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Bu çalışmanın genel amacı, Programlama Dilleri I dersi için hazırlanan çevrimiçi öğrenme ortamı olan Uzaktan Öğrenme Platformuna (UÖP) ilişkin, öğrenenlerin tutumlarını ve doyumlarını belirlemek, platform hakkında öğrenen ... -
Programlama öğreniminde soru-yanıt web sitelerinin kullanım durumu : Stack Overflow örneği
(Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Yeni nesil Web 2.0 platformları, işbirlikli, sosyal ya da profesyonel ağ niteliğindeki araçlardır. Bu araçların ortak niteliği, kullanıcılarının içerik oluşturma rolünü üstlenmiş olmalarıdır. Soru-yanıt Web siteleri, son ... -
Providing efficient active learning on e-television: Case of "open class"
(2012)This study was undertaken with an aim to understand whether the effective use of the blackboard, one of the teaching aids utilized by Anadolu University's distance learning program in the e-television Open Classroom, has ... -
Reading Open Education in the Age of Mankind: Reproduction of Meaning in the Derridean Sense
(Anadolu University, 2017)The rapid change in the communication technologies plays a significant role in the transformation processes of societies. The studies studying the industrial revolution in two phases inform us that the first phase of the ... -
Reflections from dual-mode alumni on the differences between distance and F2F education
(Routledge Journals, Taylor & Francis LTD, 2017)The relevant literature is rich enough about the differences between distance and face to face education. However, the number of studies examining these differences from the viewpoint of dual-mode alumni, those graduated ... -
Relationship between Self-control and Facebook Use: Case of CEIT Students
(EDAM, 2017)This is an explanatory mixed-method study that analyzes the relationship between the variables of students' self-control and Facebook usage. TIME's online Facebook calculator and the Brief Self-Control Scale are used for ... -
Sanal dünyaların uzaktan eğitim danışmanlık hizmetlerinde kullanımı : Secon Life örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bilgisayar oyunları tarihi gelişimi süresince eğitim amaçlı kullanım olanakları ön plana çıkmıştır. Bilgisayar oyunları ile yapılmış kuramsal çalışmalar bulunsa da bu ortamların eğitim amaçlı kullanıldığı örnek uygulamaların ... -
Sosyal bilimler önlisans programının değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Sosyal Bilimler Önlisans Programı, 1992-1993 öğretim yılında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bünyesinde kurulmuştur. Sosyal Bilimler Önlisans Programı'nda çağdaş yaşama uyum sağlayabilecek, demokratik kurallan ... -
Sosyo teknik kuram çerçevesinde esnek bir çevrimiçi öğrenme modeli : bilgisayar mühendisliği lisans programı örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırma, Bilgisayar Mühendisliği Lisans Programlarının uzaktan eğitim aracılığıyla tasarlanmasına yönelik bir modelin geliştirilmesini amaçlamaktadır. Modelin oluşturulması sürecinde iki temel kuramdan yararlanılmıştır: ... -
STEM eğitimi uygulamasında Kayseri ili örneğinin incelenmesi ve uzaktan STEM eğitiminin uygulanabilirliği
(Anadolu Üniversitesi, 2018)Dünya üzerinde yaşayan tüm canlıların geleceğini etkileyen küresel rekabet, ülkelerin ekonomik güçleri üzerine kuruludur. Eğitim ise ülkelerin geleceğine yaptığı en büyük ve en akıllıca yatırımdır. Bu düşünceler üzerine ... -
A system dynamics approach: Higher education system in Turkey
(Eurosis, 2004)The purpose of this study is to develop a system dynamics model for the higher education system in Turkey (HES). With this model, we aim to attract attention to dynamic variables because of the fact that in the long term, ... -
A Systematic Review of Gamification Research: In Pursuit of Homo Ludens
(Igi Global, 2018)Gamification is an innovative approach that aims to increase users' engagement and motivation and provide sustainable experiences. It has recently become widely known and is an approach that is being used in many fields. ...