Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Examining Difficulty and Discrimination Indices of Multiple Choice Questions according to Item Types in Distance Education
(Hacettepe University, 2017)
The purpose of this study is to determine whether difficulty and discrimination indices of multiple choice questions differ according to item types in Turkey in higher education in a distance education setting and to ...
Uzaktan eğitim ders kitaplarının geri bildirim açısından değerlendirilmesi : Anadolu Üniversitesi'nin uzaktan eğitim veren işletme iktisat fakülteleri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2006)
Bu araştırmanın temel amacı, Anadolu Üniversitesi'nin uzaktan eğitim veren İşletme ve İktisat Fakültelerinde bireysel öğrenme ilkelerine göre hazırlanan ders kitaplarındaki geribildirimlere ilişkin öğrenenlerin tercihlerini, ...
Uzman görüşlerine göre Türkiye'de uzaktan eğitim programlarının akreditasyonu
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmanın temel amacı, Türkiye’de uzaktan yüksek eğitim programlarının akreditasyonuna yönelik bir çerçeve geliştirmektir. Nitel iki evre içeren (NİTEL?NİTEL) araştırma, tek yöntemin kullanıldığı çok evreli ardışık ...