Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
University Metaphors of Turkish Scholars
(IATED-Int Assoc Technology Education A& Development, 2012)
This study aimed at determining Turkish scholars' profiles of metaphor use regarding the metaphor of 'university'. The study was designed in the general survey model. A total of 82 scholars from Turkey participated in the ...
Merging MOOC and mLearning for increased learner interactions
(2012)
In this paper, the authors suggest the merger of the Massively Open Online Course (MOOC) format and mobile learning (mLearning) based on mutual affordances of both contemporary learning/teaching formats to investigate ...
Analysis of internet metaphors: Case for information technology students
(Asian Research Publishing Network (ARPN), 2012)
The purpose of this study is to determine the Internet-related metaphors used by Information Technology students and examine these metaphors in terms of their class, gender, daily internet use, internet use experiences and ...
Providing efficient active learning on e-television: Case of "open class"
(2012)
This study was undertaken with an aim to understand whether the effective use of the blackboard, one of the teaching aids utilized by Anadolu University's distance learning program in the e-television Open Classroom, has ...
Uzaktan eğitime ekolojik bir yaklaşım : sürdürülebilir uzaktan bilgisayar mühendisliği eğitimi ekosistemi önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Nitel bir durum çalışması olan bu araştırma, sürdürülebilir uzaktan eğitimi ekosisteminin tanımlandığı ve uzaktan bilgisayar mühendisliği eğitimi odağında atık kavramının çözümlendiği bir tasarım önerisi belirlemeyi ...
Uzaktan eğitimde öğrenenlerin yabancı dil öğreniminde özerk öğrenme becerileri : uzaktan İÖLP örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu araştırma, 21. Yüzyıl eğitim sisteminde yaygın olarak ele alınan yabancı dil öğreniminde özerk öğrenme becerilerini konu almaktadır. Bu çalışmanın temel amacı, öğrenenlerin kendi kendine öğrenmesine olanak sağlayan özerk ...
İngilizce öğretmen adaylarının özyeterlik inancı, başarı yönelimi ve çevrimiçi öğrenme ortamına katılım durumu : uzaktan İÖLP örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu araştırmanın amacı, İngilizce öğretmen adaylarının öğretmenlik özyeterlik inancı, başarı yönelimi ve çevrimiçi öğrenme ortamına katılma durumu ve bu ortamı kullanma sıklıkları arasındaki ilişkileri incelemektir. Verilerin ...
Çevrimiçi öğrenmede kişiselleştirmenin öğrenci performansı ve memnuniyet düzeyi ile ilişkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın genel amacı, kişiselleştirilebilir çevrimiçi öğrenme ortamları ile öğrenenlerin bu ortama katılımlarını, ortamı kullanma memnuniyetlerini, ortamın öğrencilerin öğrenmeye ilişkin dersteki performanslarına ...
Açık ve uzaktan öğrenmede öğretim elemanlarına yönelik çevrimiçi destek sistemi tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu araştırmanın temel amacı, uzaktan eğitimde öğretim elemanlarına yönelik çevrimiçi bir destek sisteminin tasarımının nasıl olacağını ortaya çıkarmaktır. Araştırmada öğrenme kuramı olarak Andragoji, iletişim kuramı olarak ...
Sosyo teknik kuram çerçevesinde esnek bir çevrimiçi öğrenme modeli : bilgisayar mühendisliği lisans programı örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu araştırma, Bilgisayar Mühendisliği Lisans Programlarının uzaktan eğitim aracılığıyla tasarlanmasına yönelik bir modelin geliştirilmesini amaçlamaktadır. Modelin oluşturulması sürecinde iki temel kuramdan yararlanılmıştır: ...